Hier ook geen zin, maar ik moet ook zeggen ik ben de hele tijd misselijk dus ook niet echt fijn. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een libido van nul haha.
Hier nog zo'n arme man Ik heb sinds het tweede streepje op de test echt 0,0 libido. Om het nog een stapje erger te maken vind ik zelfs knuffelen en zoenen op het moment gewoon jakkie Eigenlijk wil ik het liefst gewoon niet aangeraakt worden hahaha! Heel bizar, maar met de vorige twee zwangerschappen ook gehad... Gelukkig is het beide keren daarna helemaal weer bijgetrokken hoor, maar ik vind het zelf wel naar. Ik kan er alleen niets aan doen. De gedachte alleen al... Al dat gedoe Nee, nu even niet
Weet je wat ik ook zo vies vindt.. Doordat je reukvermogen wat beter is, de geur die uit manlief zijn mond komt.. Niet dat hij uit zijn mond stinkt, begrijp me niet verkeerd maar gewoon de geur, juk!
Nou bij m'n eerste was het niet zo erg als nu, ik heb echt totaaaaaaaaaaaaal geen zin, alleen de gedachte al bah. Echt niet normaal hoor haha, ben wel blij dat ik niet de enige ben
Noem je dat weinig?? Dat vind k veel.. Ik had geen seks in de zwangerschap.. geen zin en eng.. maar komt wel weer goed hoor
Bij mij juist hoger, ik hou sowieso van mekaar liefhebben.....beetje aandacht is wel fijn.....denk dat een man dat ook wel vind....Maarja...
In begin geen zin. Nu meer maar niet zo als voor de zwangerschap. Doe nu soms met met mezelf. Daar voor nooit eigenlijk. Ben wel heel knuffelig. Gelukkig heeft man lief niet perse met behoefte en houdt ook van knuffelen.
Hier ook een hele arme man in huis... Bij de eerste zwangerschap viel het nog mee, had ik een periode dat ik juist enorm veel zin had. Manlief verheugde zich dus nu ook weer op die periode. Hij wacht nog steeds Heb gewoon geen libido meer, die is werkelijk verdwenen! Eerste 12 weken kots misselijk geweest. Nou dan mag niemand aan me zitten, daarna gewoon echt geen zin gehad en nu kan ik maar in 1 houding liggen ivm mijn bekken die niet mee werken en door het super actieve bewegen van de baby en het rondlopen van zoonlief komt het er gewoon weg ook niet van... Als hij klaagt over dat er niks meer gebeurd geef ik altijd maar het excuus dat hij er zelf bij was toen dit kind gemaakt werd en wist wat de 'gevolgen' hiervan waren... Hij moet dan altijd wel lachen.
Hier had ik een paar weken terug juist veel meer zin, maar ehm het was beneden opgezetter ofzo waardoor het niet zo goed paste en pijn deed..en sindsdien heb ik ook gewoon geen zin meer naja hij weet dat het weer goed komt
Misschien een rare opmerking maar wat is veel en wat is weinig? Ik ben nu met mijn man voor een tweede bezig. Dus klussen we nu een stuk vaker maar daarvoor misschien 1 of 2 keer (soms iets meer) in een cyclus. Daar voel ik me fijn en prima bij. (manlief niet altijd). Weet wel tijdens mijn zwangerschap van de eerste hebben het maar 1 of 2 keer gedaan vooral omdat we bij mijn ouders woonden ivm verbouwing van ons huis en mijn buik zat gewoon mega in de weg. En als ik zin had hield mijn man het juist af omdat hij bang was dat hij de baby pijn zou doen. Zo zie je maar niet altijd houd de vrouw de boot af.
Hier wel zin, maar manlief vind het maar vaag! Wel een aantal keer geprobeerd haha, maar dan kwam mijn man echt niet hoor... en vervolgens was ik er dan klaar mee en wat denk je begint beeb keihard te schoppen etc etc haha...nou ja dan is manlief er echt klaar mee hoor... hij zegt dus nu ook...tot over 4/5 maanden weer!
Sinds ik de kleine voel is mijn libido ook dramatisch gezakt. Bovendien zit mijn buik steeds meer in de weg en mijn borsten zijn pijnlijk gevoelig. Voel me niet bepaald sexy eigenlijk. Mijn mannetje wil wel hij vind me nu super mooi maar ik denk daar helaas toch anders over.
Ha, hier is t ook weinig hoor! Af en toe een keertje. Manlief word er soms panisch van, haha! Tja, over een tijdje komt t allemaal wel weer terug.
Sex...wat is dat?? Sinds de allereerste echo durft / wil vriendlief niet meer, alsof er een alien in m'n buik zit:S
Ik heb alleen bang bij sex omdat het zo oncomfortabel is en voor de baby. Ik zal geen nee zeggen maar uit mezelf begin ik-nog- niet. Wij hebben nu 2 keer op 4 maanden sex gehad. Eerste periode was ik ook wel bang omdat ik bloed verloor(niet door sex) Merken jullie ook niet dat nu je zwanger bent,het daar vanonder precies strak zit ? Normaal gebruiken wij ook geen glijmiddel maar denk dat dit voortaan wel zal moeten want het doet anders echt pijn.. Manlief vind het geweldig natuurlijk maar mijn kant is niet zo leuk
@ anais... Ja heb ik ook!! alé had ik ook, we hebben echt geen seks meer, want het doet gewoon echt zeer nu :S Hier in het begin juist heel veel, erg raar want ik was dagen lang aan het overgeven, maar had op de 1 of andere rare manier wel heel veel zin in seks.. Vanaf 20 weken juist minder terwijl ze zeggen dat je dan meer zin krijgt. Vanaf week 30 deed het gewoon pijn, en ik moet zeggen dat als je eenmaal "bezig bent" en de baby begint er vrolijk op los te spartelen je toch even zoiets hebt van laat maar
Ik durf niet meer omdat ik gigantische harde buiken ervan krijg. Bij de eerste mochten we na 30 weken niet meer omdat ik ook harde buiken kreeg en dasrbij ook ontsluiting. En aangezien mijn bmm nog maar 2, 8cm was met twintig weken zijn we nu extra voorzichtig.
Hier ook geen zin meer.. Amper 1x in de week, soms zelf 2wk.. Ik dacht dat hij het niet erg vond want hij zei er niets over. Tot we vorige week gigantische ruzie kregen hierover hij vind het dus wel veel te weinig, maar praat er niet over, tot ik er uiteindelijk zelf maar achter kwam dat hij te kort kwam.. Ik voelde mij heel erg slecht en vond het geen leuk idee dat hij er niet over praatte en mij daarmee niet de kans gaf er iets aan te doen. Nu doe ik dus wel meer mijn best, ook al heb ik niet echt zin, en we hebben nu weer ongeveer om de 2/3 dagen.. Ik voel me er iig wel goed bij te weten dat hij me nog steed aantrekkelijk vind. Alleen voel ik me zowat een olifant in een porseleinen kast --'