Je vaag voelen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Hay Lin, Feb 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

Jan 16, 2016
    216
    10
    18
    Ik ben 6 weken zwanger. Ik weet niet of het erbij hoort, maar ik voel me de laatste dagen heel vaag. Alsof ik niet helemaal op de wereld ben. Ik weet niet of het moeheid is. Ik ben wel meer moe dan normaal. Ik ben er gewoon niet helemaal bij of zo.. Iemand anders die dit ook heeft?

2. Givenchy

Givenchy Bekend lid

Jan 28, 2016
    873
    0
    16
  3. de1989

de1989 Lid

Jan 30, 2016
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh ben blij met je post, wist zelf niet goed hoe ik het moest omschrijven.. herken t helemaal! Moe, draaierig,

4. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    een soort depersonalisatie of derealisatie?

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Nou nou.. dat vind ik wel heel zware bewoordingen zeg.

6. Givenchy

Givenchy Bekend lid

Jan 28, 2016
    873
    0
    16
    :d :d :d :d :d

7. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    hihi ja dat zijn het ook ;)
    maar ik bedoel het gevoel hebben alsof je meer 'naast' jezelf staat, ipv dat je uit je eigen ogen kijkt

8. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

Jan 16, 2016
    216
    10
    18
    Nou dat is inderdaad wel een zware benaming, haha. Ik denk dat het wel wat overeen zal komen, maar dan wel heel licht. Het gevoel dat je niet alles om je heen even goed meekrijgt. Dat je wat in een waas leeft. Ben blij dat anderen het ook herkennen! Hoef ik me tenminste niet zorgen te maken.

Heb het trouwens niet de hele dag, rond een uur of vier tot aan het slapen gaan heb ik het niet meer. :) Dan kan ik me ook wat beter concentreren. ^^

9. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    dat heb ik ook soms vooral als ik moe ben, zodra ik ga slapen dan is het daarna weer weg, ik zit dan ehm ja vooral in de automatische piloot lijkt het wel om het wat beter te omschrijven ahah

10. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Dat vage gevoel kan heel goed komen door vermoeidheid!

Trouwens, rond een uur of vier s middags hebben de meeste mensen een dipje. Dat komt doordat je de mineralen zoals magnesium rond die tijd hebt opgebruikt of uitgeplast, en dat vul je met avondeten pas weer aan. Wat heel goed helpt is om iets zouts te eten of drinken, zoals een bouillonnetje. (daar heeft cup-a-soup ook op in gespeeld met reclame)
    Dus daar zou misschien kunnen helpen.

Maar in de zwangerschap is het ook gewoon normaal om moe te zijn, dus lekker er aan toe geven op de dagen dat het kan.

11. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

Dec 10, 2014
    2,401
    1,177
    113
    Ja herken het hier ook uit mn vorige zws! Echt zweverig gevoel!

Share This Page