Ik had de eerste 4 a 5 maanden totaal geen klachten. Niet misselijk, geen gevoelige borsten of buik. Gewoon niets. Het is dat ik wist dat ik echt zwanger was ( test, HA, eerste echo ) maar anders had iemand zo kunnen zeggen dat het niet echt zo was. Misselijk ben ik nooit geweest, bandenpijn kwam pas met een maand of 8. Ik heb een hele goede, makkelijke zwangerschap gehad en bevallen van een gezonde zoon. Dus geen klachten zegt helemaal niks, ik zou zeggen wees blij! Soms hoor ik verhalen van vrouwen die de eerste 3 maanden alleen maar misselijk en doodmoe zijn geweest, heel erg last krijgen van hun bekken en wat al niet meer. o ja, ik had toch wel een "symptoom": ik luste opeens geen koffie meer...
Ik ben maandag ook 5 weken maar heb ook amper klachten, de dagen nadat ik de positieve test in handen had een beetje menstruatie achtige pijntjes gehad. Was na het weekend weer over 2 dagen dus. Nu heb ik eigenlijk alleen dat ik vroeg wakker word en iets meer slaap als normaal. Ben dan ook maar 4 weken en 6 dagen nog.
Ik gaf gisteren hier ergens op de site nog een stoer antwoord Van niet teveel zorgen maken. Hahaha... Vandaag zit ik zelf te denken.. Wat "voel" ik weinig... Ben toch nog wel zwanger!?!? Hebben jullie ook af en aan de "ongi krampen"... Voel momenteel geen krampje niets... Geen steekje... Geen gevoelige borsten...niet misselijk Terwijl gister ochtend voelde ik me zo beroerd! Tjah... Gek hoe zo'n zwanger lichaam werkt en ook je koppie daar bij... De ene dag heel zeker van je zaak. De andere dag in de stress..
Ik heb mijn vorige zwangerschap ook nergens last van gehad. Soms 'vergat' ik zelfs haast dat ik zwanger was omdat ik me zo normaal voelde. Inmiddels is ons meneertje al bijna 2! Hopelijk is dit een kleine geruststelling?
Herkenbaar, ik had bij mijn vorige zwangerschap gelijk last van mn borsten en zeurderige buikpijn, en nu gewoon niks.. Heel gek. Weet wel dat de misselijkheid vaak pas vanaf 6 weken komt, dus dat is niet zo raar.