Nog niet ongesteld?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door leonietje24, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi hoi!

    Op 3 april ben ik bevallen van een zoon dus deze is 4 maanden oud. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld, is dit normaal? Ik heb alleen de eerste dag bv gegeven en ben daarna direct over gegaan op fv. 's Nachts heb ik nog last van 1 lekkende borst :oops:
    Ik vraag mij af of dit wel goed is? Moet ik eerst met de pil beginnen, weet niet of dit kan?
    Alvast bedankt voor je antwoord.

    Groetjes Leonie
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Leonie,

    het kan soms best even duren voor je weer ongesteld bent. Die lekkende borst -dat is niet erg- kan ervoor zorgen dat het wat langer duurt. Ik zou wel voor de zekerheid even een zwangerschapstest doen voor je weer begint met de pil.

    Mirjam
     
  3. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi!

    Bedankt voor je vlotte antwoord!

    Ben niet zwanger.. Heb wel tabletten gekregen die de melkproductie af moeten nemen. ( ben een beetje bang voor de tabletten, worden ook gebruikt voor parkinson patienten?) Maar hij lijkt me toch echt niet normaal dat ik 's nachts nog lekkage heb?
    Pfff, zit er wel een beetje mee! Wil zo graag weer ongesteld worden ( had niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen :) ) Hoe lang kan het duren voordat je ongesteld wordt na fv? Wanneer moet ik me zorgen gaan maken?

    Sorry voor mijn gezwets maar zit er een beetje mee in mijn maag..

    Groetjes Leonie
     

Deel Deze Pagina