hoi hoi ik ben zo onwijs blij, heb vandaag positief getest en ben precies 4 weken zwanger. Het zal allemaal niet makkelijk worden omdat ik vorig jaar mijn kindje verloren ben na 20 weken zwanger zijn. Maar wil er positief mee omgaan en ben zo ongelovelijk blij. Maar toch een vraagje: ik heb afgelopen zaterdag en die ervoor geschaatst, vrij intensief, op natuurijs (het was heerrrlijk!). Terwijl ik normaal beetje zwem. Kan dit kwaad? En afgelopen zaterdag ben ik enorm onderuit gegaan en gevallen tijdens het schaatsen waarbij ik volop op mijn billen terecht kwam. Kan dit het vruchtje doen loslaten of zo? Je begrijpt misschien mijn onzekerheid wel, het stomme is dat ik me juist wel goed en zeker voel. Hormonen denk. Ik hoor wel van jullie, en wederom veel dank. Heb enorm veel aan jullie site. Liefs!
hoi Lievia, heel erg gefeliciteerd met deze zwangerschap, en ja, ik begrijp dat het extra spannend is nu! Schaatsen kan helemaal geen kwaad en vallen ook niet (tenminste niet bij deze zwangerschapsduur, als je een grote buik krijgt moet je niet meer schaatsen in verband met het risico dat je op je buik valt), geen zorgen dus. Goede zwangerschap gewenst! Mirjam