Hier heb ik helemaal niets aan toe te voegen.. alsof ik het zelf geschreven heb haha! Dochter is ook echt een papa's kindje!
Hier geen weke papa, maar waar ik helemaal week van kan worden: Is als mijn man met zijn dochters heerlijk aan het spelen is en ze er allemaal helemaal in op gaan. Vaak kijken de mensen echt een beetje vreemd, ze vinden misschien dat hij zich aanstelt ofzo? Maar ik vind het heerlijk als hij grommend achter onze dochters aan rent in een drukke speelhal (en die meiden gillen natuurlijk) of in de ballenbak ligt. Dan zie ik al die andere ouders met hun tijdschriftjes en mobieltjes langs de kant zitten...en vraag ik me af waarom zij niet met hun kinderen spelen? Tuurlijk vermaken die kinderen zichzelf ook wel, maar zo is het voor ons ook een beetje leuk. Anyway, als ik hem zo zonder enige gene helemaal op zie gaan in het spel met zijn kindjes, daar wordt ik week van...dat vind ik mooi.
Leger neem ik aan? Grappig. Ik weet nog de eerste uitzending van mijn broertje. Die kwam er totaal tegenovergesteld van terug. Hij heeft in Bosnie gezeten tijdens de oorlog dus ik denk dat dat er wel iets mee te maken heeft maar als ik zie hoe hijveranderd is .... niet leuk.
Ja, dat soort eikels bestaan inderdaad ook . Je eigen kind van haar geld beroven. Hoe kun je zoiets doen :x
Ik zie dat de mijne niet de enige is. . In het begin was het nog zo onwerkelijk voor hem maar nu de buik groeit en hij haar gehoord en gevoeld heeft verandert hij enorm. Ik vind het lief en als het zo doorzet ben ik blij en dankbaar dat ik gewacht heb met kinderen tot ik een vent als deze tegenkwam. Ik denk overigens idd dat mannen vaak voorzichtiger zijn met hun meisjes dan met jongens. Zal er altijd wel zijn dat verschil. Hier wordt zelfs tegen mijn buik gepraat inmiddels . Ik heb nog steeds zoiets van 'het komt allemaal erg dichtbij en ik ben nog niet klaar om haar te delen'. Maar aan de andere kant, dat ge'whoochooo whoochoo ' tegen mijn buik maakt af en toe ook dat ik denk kom er maar uit, dan kan ie lekker met je op schoot verder whoochoo whoochoo'en. Tja, en dat was toch echt een hele stoere Griek hoor . Tot zo'n 7 maanden terug dan .
Wat leuk, haha. Mijn man is netzo trouwens. Vooral wanneer ik zwanger ben, dan is hij ook even 9 maanden anders hoor. Toen onze dochter geboren was ging het weer over om toen ik weer zwanger werd terug te komen. Ik geniet wel van dat overbezorgde, vind het heerlijk en zo lief!