Ben ik nu de enige die dit extreem raar vind? (Kind kwijt in de Efteling).

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Mac, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Wij waren vandaag weer in de Efteling en doen onze zoon standaard een naam armbandje met telefoonnummer en adres etc om. Ook heeft hij sinds vorige week een "dog tag" ketting om met daarop ook naam/adres/telefoonnummers, etc.

Nu lopen we in het sprookjesbos en zien we een meisje van rond de 3 als een bezetenen schreeuwen en huilen om haar mama want die is ze kwijt!

Iedereen loopt mooi door en doen alsof ze niks zien ;)

Wij stoppen bij het kindje en vragen wat er is, ze was dus haar mama kwijt. Ik kijk en zie dat ze achter haar truitje ook zo'n "dog tag" ketting heeft hangen zoals onze zoon.

Ik kijk en zie 2 mobiele nummers op de ketting staan en ik bel het 1e nummer wat erop staat.

Degene neemt na een tijd op en het blijkt haar moeder.
    Ik vertelde dat ik haar dochter **** bij me heb en ze haar mama kwijt is, waarop de moeder zegt " ooh ja, dat kan wel,ik had het niet eens gemerkt.. Waar zijn jullie?"

Dus ik zeg ja, bij de sprookjesboom. En die moeder was dus ergens aan de andere kant van het bos. Dus wij brengen het kindje ook nog mooi naar de moeder.
    Het kindje zag moeder en rent er mooi naartoe en moeder pakt het kind en draait gewoon om zonder "dankjewel" tegen ons te zeggen en loopt glashard door :$

Ligt het aan mij of is dit echt mega asociaal ???

Ik zou dankbaar zijn als iemand mijn kind die verdwenen is terugvind, maar moeder was niet eens in paniek dat haar kind verdwenen was en vond het de normaalste zaak van de wereld dat iemand het kind terugbrengt.

Vraag me af waarom dat kindje die ketting omhad. Volgens mij omdat dat kindje al 293828x vermist is geweest met zulke ouders ;)

Moeder was niet eens type tokkie, maar echt een oudere nette dame. Zo zie je maar dat dat ook niks zegt ;)

2. Nou, daar begrijp ik dus ook werkelijk waar helemaal niks van :$ :(

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik vind het schandalig! Maar ik heb het ook al meer dan 1x meegemaakt.

Ik zou het vreselijk vinden en me enorm schuldig voelen als ik mijn kind kwijt zou zijn en ik heb nog geen eens kinderen!

Sommige ouders vinden het gewoon minder erg ofzo:(.

Maar ik begrijp je maar al te goed!

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Dat snap ik ook niet! Ik zou die gene eeuwig dankbaar zijn!

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik zou compleet in paniek zijn geweest!!

Belachelijke reactie van die vrouw

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik ben de oudste vorig jaar kwijt geweest in het land van laaf

Nou ik ben nog nooit zo over stuur geweest. En de familie die hem alleen vond bij de glijbaan heb ik 36 keer bedankt. Hun kinderen hebben wat lekkers gekregen en de ouders een kom koffie

En dan ging het over maximaal 5 min
    Nee ik vind het ronduit aso

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

nee dat vind ik ook bizar.

Ten eerste dat niemand het arme meiske helpt en ten tweede de reactie van de moeder.

Ik was er nog even achteraan gegaan en uitgelegd dat ik er toch wel van schrik dat ze zo reageert.

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ja ik was echt helemaal verbaasd. Normaal heb ik mijn mondje wel klaar maar ik wist ff niks uit te brengen.

De mensen om ons heen zeiden ook " nou ja zeg, wat raar van die vrouw :$ "

Een ook bizar dat een 3 jarige om haar mama KRIJST en huilt wat niet te missen is en IEDEREEN doet alsof hun neus bloed :$

Gelukkig had het meisje een ketting om, anders ondernam mama volgens mij pas met sluitingstijd actie ;)

Ben benieuwd of ze haar vandaag nog een keer kwijt raken, want oplettend en er iets om geven deden ze niet.

Heb dan op z'n minst het fatsoen om dankjewel te zeggen. Wij helpen het kindje EN brengen haar naar de andere kant van het bos (ipv dat mama haar komt halen), maar moeder vind dat heel normaal..

9. Delta

Delta Niet meer actief

Nou ja, dit is zeker bizar!!!! Wtf?!?! Goed dat jij gekeken hebt en het kindje terug bracht naar die moeder. Jij hebt meer dan je best gedaan, maar dat die moeder niet eens dankjewel zegt pff zegt genoeg.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.928
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bizar zeg! Ik was haar ook niet gaan brengen, maar had sowieso tegen moeder gezegd dat ze haar bij jullie op kon komen halen. Toch raar dat jullie met je gezin het halve sprookjesbos door moeten haasten (dus jullie kindjes al voorbij allerlei huisjes moeten nemen zonder te kijken) terwijl zij degene is die haar kind kwijt is.

11. Linana

Linana Niet meer actief

+ 1

Ze had haar kind bij mij mogen ophalen ipv omgekeerd.
    Erg sympathiek van je ;) en enorm aso van die moeder.
    Ik kan me daar niks bij voorstellen, sowieso je kind kwijtraken en er dan zo laconiek bij doen :(
    Sommige mensen.....;)

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.871
    5.144
    113
    Home
    bizar! kind had ook de verkeerde tegen kunnen komen...

13. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Onbegrijpelijk... 1 dat mensen doorlopen en niks doen, ik reageer al in de supermarkt als een kind moeder kwijt is

2 voor die moeder geen woorden voor...

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

nou dat zou ik ook gedaan hebben, zou me dood hebben geschaamd dat wel hihi en compleet in paniek zijn... rare mensen heb je toch he?

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat bizar zeg.. Zowel dat zoveel mensen het kindje negeerden als de reactie van de moeder.. Onbegrijpelijk..

16. knap

knap Niet meer actief

Je kind kwijt raken kan altijd gebeuren. Zeg nooit nooit. reactie moeder belachelijk. Zou op mijn knieën vallen van dankbaarheid.

17. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Nou ja zeg.. ongelofelijk.

Ik zou vreselijk in paniek zijn geweest als het mij was overkomen.
    Rare mensen heb je toch op de wereld;)

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Wat raar zeg. Ik ben pas geleden ook mijn dochter kwijt geraakt. Zij is wat ouder, 6 jaar. Madam mocht buiten spelen in het speeltuintje voor de deur, maar wilde de wijde wereld verkennen. Van het ene op het andere moment was ze foetsie. Ik uiteraard helemaal in paniek. Meteen ouders van vriendinnetjes gebeld en in de wijk gaan zoeken. Toen ik op het punt stond de politie te bellen, belde mijn man gelukkig dat hij haar een paar straten verderop gevonden had.... wat een ##!#?! ervaring... kan me totaal niet voorstellen dat zo'n moeder zo koeltjes reageert, en dan met zo'n jong kindje

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bizar! Arm kindje! Vreselijke reactie van die moeder!

Wel top dat jij je over het kindje ontfermd hebt..

20. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Nouja, bizar zeg!
    Zowel van moeder als van al die mensen die deden alsof hun neus bloedde.
    Super dat jij voor het meisje gezorgd hebt en haar weer bij haar moeder hebt gebracht!

Deel Deze Pagina