de titel zegt het al!!!!! Kom maar op met die antwoorden!!!!! mij kun je wakker maken voor een griekse salade,magnum double chocolate!!!!!!!!!!
mij kun je wakker maken voor eigenlijk niks. Heb mijn slaap liever haha! voor meloen met parmaham wil ik mijn ogen nog wel even opendoen of iemand die me een grote prijs komt brengen wil ik ook nog een uitzondering maken haha!
normaal zou ik zeggen metworst uit enschede van de slager, maar nu ben ik de laatste tijd zo moe dat mijn slaap mij veel meer waard is behalve voor een flink geld bedrag... dan kan ik wel wat slaap missen
haha voor een miljoen mogen ze mij ook wel wakker maken. graag zelfs. & anders voor niks, tenzij het een noodgeval is.
Verschillende dingen! - - - Als er iets ernstigs aan de hand is met familie, vrienden, buren! - En voor een lekker bord mihoen met babipangang
Voor een miljoen i.d. en voor de rest niet! Laat mij maar lekker slapen, anders ben ik veel te chagereinig.
voor een hoop geld of een lekker bord nasi of bami met babi pangang ooohh en voor een beschuitje met mark rutte natuurlijk. nee trouwens doe maar niet. zie er niet uit als ik wakker wordt
hahaha ja hij vind hem maar een deuzige en ja alleen een beschuitje. en hij kan een kop koffie krijgen en dan moet ie weer nokken.