Mijn Huawei is nu bijna 3 jaar oud en gaat naar zoon. Ik denk dat ik voor een Xiaomi ga. Wie heeft er een, en wat vind je er van?
Onze middelste heeft er 1 en is er heel erg tevreden over. Het was even wennen, de overstap vanaf Samsung maar ze wil nu niet meer terug. Ruim uitgebreidde telefoon voor een erg prettige prijs. Wanneer mijn telefoon omvalt zal ik naar grote waarschijnlijkheid ook voor Xiaomi gaan.
Ja zeer tevreden, ik heb er 2 gehad en man ook. Nu ben ik overgestapt weer naar Samsung en ik heb spijt.
Ik heb ook een xiaomi gehad. Mijn man had een maand na mij dezelfde telefoon, die doet het nog prima na 3 jaar. Mijnes is gesneuveld door valschade. Ik heb nu een motorola, omdat ik meer kreeg voor een lagere prijs. Ik vind ze wel vergelijkbaar verder. Allebei prettig. Nooit samsung gehad, want ik ga altijd voor een telefoon onder de 200 euro.
Man, zoon en ikzelf hebben alle 3 een xiaomi telefoon, inmiddels bijna 2 jaar. En ze doen het allemaal nog prima, ook de batterij doet het nog goed, kan hele dag met 1x vol laden.
Ik heb inmiddels mijn 5e Xiaomi.. in het begin haalde ik ze al uit China. Top telefoons, zou niet anders meer willen. De reden dat ik steeds een ander haal? Toch een stukje snelheid, en nieuwste snufjes.
Het is een fijn merk met een goede batterij, maar wees heel voorzichtig met het beeldscherm, want dat gaat snel stuk.
Vraagje. Ik lees dat er erg veel apps zijn geprogrammeerd, dus al in de fabrieksversie. Die kan je wel verwijderen. Klopt dat?
Staat wel wat op, maar niet echt meer dan bij een Samsung geloof ik. Heb er geen last van iig. Sommige dingen volgens mij idd verwijderd.