Halo meiden, Ik ben nog steeds niet ongi geworden, hoop het ook niet te worden natuurlijk. Ik ben momenteel snotverkouden en vanmiddag had ik wat steekjes in mijn linkerzij. Momenteel heb ik veel last van afscheiding, beetje waterig? witvoed. Ben erg benieuwd, Liefs
waarom heb je niet al een test gedaan want die test van 2 dec is wel heel positief of was dit een indrooglijntje?/ lijkt me stug maar goed en dat 7 dagen voor nod... ben beniewd wat je test!
spannend meis! durf je nog niet te testen? laten weten he als je gedaan hebt, zou het voor de zekerheid wel met ochtendurine doen persoonlijk... Hoop op een dikke positieve knaller voor je!
Hoi gill1980! Ik had afgelopen maandag ook zulke rare afscheiding! Ik ging maar even naar het toilet om te kijken of ik ongesteld was geworden ofzo omdat het (sorry voor de details) zo nat voelde! Maar het was geen bloed maar heel veel licht wittig vocht?! Ik had die dag een ovutest gedaan en die was wel licht positief. Kon misschien wel te maken hebben met eisprong? Maar aangezien eisprong toch wel vaak gepaard gaat met draderig slijm en ik dat niet had :
Hoi Meiden. Ik heb vandaag nog niet getest dus het kan nu dan ook niet meer met ochtendurine. Maar kan het kwaad als ik het vanmiddag gewoon dan doe?
testen zo ik zo zeggen koop er anders direct 2 eentje voor nu en eentje voor morgenvroeg maar ik zou zeker nu testen! ik had al lang getest hoor
ja Ik wacht nog heel even met testen, ik heb net een grote mok met soep naar binnengewerkt. Ik heb trouwens ook onwijze last van mijn rug en mijn buik, ben er zelfs vannacht wakker doorgeworden
als ik jou was zou ik gewoon testen die mok soep maakt echt niet uit hoor als je voldoende hcg in je lichaam hebt ik had het wel geweten ik had getest!
dat is spannend girl80! ben heel benieuwd! ben je alleen of is je mannetje er ook bij? je kan natuurlijk ook voor het resultaat even wachten tot vanavond of nog beter morgenochtend, dat is wel betrouwbaarder dan wanneer je net veel water hebt gedronken. Maar je moet je gevoel volgen meis! Ik duim hier volop voor je dat je een dikke vette positieve test krijgt!
Meiden ze is overrompeld door een positieve test, laten we dat hopen! meis, laat ons niet zo in spanning, zo benieuwd of je al wat gedaan hebt! liefs humm