Rare afscheiding (foto)

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Littlemom, 27 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlemom

Littlemom Lid

26 dec 2016
    83
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Ik vind het zo super genant, en durf er niet zo goed mee naar een dokter. Een paar maanden geleden heb ik een miskraam gehad en curretage. Omdat de gynacoloog het me ook eventjes adviseerde om na 2 miskramen dit jaar eventjes niet meer zwanger te worden ben ik weer begonnen met de pil.
    Ik heb constant last van vieze lijkt wel korrelige afscheiding. Ik heb nog nooit een schimmelinfectie gehad en vraag me af of dit erop lijkt. Verder heb ik geen klachten. Maar het ruikt gewoon niet fris en verlies er soms best veel van.

Bijgevoegde bestanden:

2. Sooff28

Sooff28 Actief lid

26 mrt 2017
    317
    172
    43
    Ik zou toch maar even langs je Ha gaan!

3. bien86

bien86 Actief lid

8 nov 2012
    156
    15
    18
    Inderdaad morgen HA raadplegen.
    Verder nog klachten als branderigje gevoel, schrijnend? Jeuk/ rood geirriteerd?

4. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Het lijkt heel erg op een schimmelinfectie als ik de foto zo zie, teminste zo heb ik het ooit een keer gehad toen ik een hele erge infectie had door te lang doorlopen. Heb je verder geen pijn? Zou wel zo snel mogelijk langs je huisarts gaan, het is even gênant maar geloof me ze denken er niks van. Ik heb er toen maanden mee doorgelopen tot ik echt wonden enzo had en ik bijna moest huilen met plassen bah en als je dan ziet hoe snel het op te lossen is. 1 pil erin en het is zo weg.

5. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja, een bezoekje aan de HA lijkt me een goede. Ziet er uit alsof het geen "gewone" afscheiding is.

6. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Het lijkt inderdaad op een schimmelinfectie, maar dan ook best een flinke. Dat moet vast jeuken! Je loopt het zo op als je weerstand een beetje laag is, maar met zo'n pil (huisarts) ben je er ook snel weer vanaf. Succes!

7. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
  8. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Als dat een schimmel infectie is (waar het verdacht veel op lijkt) moet die jeuken als de nete! Zou er echt even mee langs de HA gaan. Believe me, die hebben echt wel vreemdere dingen gezien dan dit..

9. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Ik denk inderdaad een schimmelinfectie..

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik denk bacteriele vaginose. Helaas nu zelf ook uit de kweek gekomen.
    Daar zit vaak een 'luchtje' aan.
    Schimmel jeukt vaak ook.
    Dus toch even een kweekje laten maken :)

Deel Deze Pagina