Hallo Ik ben op zoek naar douwe egberts punten. Heb zelf eventueel nog kortingsbonnen van lekker in het leven. misschien kunnen we evntueel iets ruilen Graag hoor ik jullie reacties! Alvast ontzettend bedankt
lekker in het leven bonnen de nieuwe editie Zoveel mogelijk haha ze hebben bij de Babette harms servies en die wilde ik graag namelijk
Heb die bonnen nog nooit gehad dus weet niet wat er bij zit. Heb wel aardig wat punten Welke bonnen heb je zoal?
niet bijzonder veel eerlijk gezegt de nieuwe van lekker in het leven en bijna een etos kaartje vol vanalles korting op wasmiddel pampers allerlei producten er is ook ergens een forum onderwerp over bij volgens mij gratis en aanbiedingen
vanalles korting op wasmiddel pampers honig echt vanalles heb een heel boekje ervan allerlei producten er is ook ergens een forum onderwerp over bij volgens mij gratis en aanbiedingen
haha zoveel mogelijk Ze hebben in de webshop van DE het servies van babette en die wil ik heel erg graag hebben. We hebben het alleen niet zo heel breed dus probeer het op deze manier te verkrijgen
Had je ook in een ander topic gemaild hierover geloof ik Ik wil op zich wel ruilen voor pamperbonnen uit het lekker in het leven boekje?
Heb even gekeken kom op 2.000 punten totaal Ruilen tegen het boekje, etos kaart en de verzendkosten van 88 cent?
@ Rosao Wat zou jij eventueel voor je punten willen? Heb eventueel ook dingen op MP staan voor mocht er iemand intresse hebben
Kun je vandaag nog verzenden dan doe ikdat ook Het is dan toch wel met pamperbonnen of heb je die nu aan Rosao gegeven??
nee ik heb ze nog niet vergeven Ik zal ze op de post doen voor je wil je even in een pb je adres vermelden