hallo, ik ben op zoek naar iemand die een mooie auto(cars) taart wil en kan maken , ben zelf niet zo heel handig en vind die taarten die je kan bestellen eigenlijk te duur groetjes
Misschien even een oproepje op www.deleukstetaarten.nl zetten? Daar zit vast wel iemand bij je in de buurt. Voor mij is het helaas ook te ver weg.
Kun je geen plaatje van cars opzoeken en dan een taart bij de hema bestellen en dan met dat plaatje af laten drukken?
Ik heb hier een plaatje van cars besteld en had een ronde cake gebakken en het plaatje erop geplakt en aan de zijkant had ik m&m's geplakt.. http://www.grandefinale.eu/gf06/shop/ca ... Path=35_37 Misschien is het ook een idee voor jou.
Op de www.deleukstetaart.nl kun je ook een ouwel-disc van Cars kopen, leg je gewoon op iedere willekeurige taart, kost maar 2,95 + verzendkosten. Ik denk dat ik dat dit jaar ook ga doen.
ligt er maar aan wat je wil maar een zelfgemaakte foundant taart smaakt vele male anders als een cake gebakken met een ouwel plaatje erop... als je dat niets uitmaakt zou ik zeggen, doe dat! Of idd het idee van de hema taart... en anders op het forum wat al een paar keer gegeven is, een oproep doen, zijn er genoeg aan jou kant! Als je in limbabwe woont is het anders...
Ik ga een marsepeintaart met een ouwel maken denk ik. Ik kan ook wel een taart met fondant maken, maar ik woon te ver weg. Dit is de bruidstaart die ik voor mijn zusje gemaakt heb. IK zou best een Cars taart willen maken, maar voor mij geldt hetzelfde, ik woon niet in de buurt.
Wauw Loekie mooi en ziet er lekker uit @annekulpe iid gewoon bij de hema kan je online maken, kost geloof ik 17,50. Heeft vriendin van mij ook toen gedaan maar dan met bumba. Je kan ook er nog een tekst bij zetten
dit was de taart van mijn dochter (had toen wel weinig tijd...) http://i19.photobucket.com/albums/b160/ ... C_0043.jpg
Had weinig tijd zegt ze dan... Ik doe het je niet na hoor. Vind het knap dat je zoiets kan. Een simpele appeltaart enzo lukt me wel, maar t moet niet gekker worden.
haha het ziet er zo lekker uit.. wow ik woon wel in de buurt van zwolle maar ben niet zo creatief.. ik ben wel creatief met opmaken van de taart..
wat een mooie taarten allemaal! bednkt voor jullie berichtjes! guppie81 ik heb je pb gestuurd hoor! groetjes