Joh, dat je dit 9 weken volgehouden hebt! Stoppen met die hap. Je kind is toch niet prematuur of dysmatuur geboren? Zet gewoon de deuren open, dan hoor je je baby zeker. En met de fles heb je dat, moeten ze even wachten. Je kunt ook een thermoskan mee naar boven nemen!
Ik ben wel overtuigd dat dit geen doen is en ik vast wel wakker word van ons kleintje als ze huilt. Moet ook zeggen dat ik veel slaap nodig heb eigenlijk en het dus met 4 à 5 uurtjes op een nacht niet red (als ik nog wat dingen wil doen naast het zorgen voor). En als ik opsta voor een voeding kan ik niet direct terug slapen dus duurt dat vaak ook weer een half uur tot een uur. Dan blijft er weinig nachtrust over, en vroeg slapen kan ik dan weer niet. Best frustrerend af en toe, zeker als mijn vriend dan ook nog snurkt! Ze is overigens niet prematuur geboren of dysmatuur. Waren ze wel bang voor (dysmatuur) maar ze woog 3170 gram bij de geboorte
Meid lekker laten slapen. Ze groeit goed is niet meer piepjong. Misschien slaapt ze lekker heel de nacht door, ook beter voor mama Enneh je hoort haar echt wel! Succes vannacht of eigenlijk slaap lekker!
Niet wakker maken voor een voeding, mits het gewicht goed is. Wij hebben hier zeer slechte ervaringen mee.
Niet wakker maken voor een voeding 's nachts, zij maakt jou wel wakker! Wij gaven 's nachts trouwens nooit meer dan 90/3, dan sliep ze weer verder. (maar of elk kindje dat accepteert, weet ik niet)
Ik zou niet weten of ze een kleiner flesje accepteert eigenlijk, nooit geprobeerd. Laat haar drinken van de fles wat ze wil en daarna terug naar bed. Wat zijn die slechte ervaringen waar je het over hebt sgforce? Als ik vragen mag natuurlijk.
Beide kinderen nooit wakker gemaakt. Ze kwamen/ komen vanzelf.... Je hoort het echt wel! Anders misschien je babyfoon op je kamer zetten?
Mijn zoon is pas 1 keer doorgeslapen van half twaalf tot 6 Ik was wel wakker omdat ik dacht van misschien word hij elk moment wakker maar nee Nu is het ook 5 uur slapen en dan in de nacht pas een fles Ik dacht dat hij misschien te jong nog was maar hij eet overdag goed en de nachtvoeding is niet een hele fles maar soms maar 60 cc en dan slaapt hij weer lekker
Vanaf zeven weken sliep onze dochter door vanaf de avondvoeding tot de volgende ochtend. Maakte ik haar wel wakker dan nam ze me dat niet in dank af. Slapen en laten slapen
Denk niet dat ik het gezegd had maar ze slaapt nog bij ons op de slaapkamer, maar ik ben er zo bang voor omdat ik zo moe ben dat ik heel diep slaap. Dat merk ik omdat ik heel duf wakker word, bij mij een teken van diep slapen. Maar goed ik ga het gewoon proberen, kan moeilijk een nachtvoeding blijven geven natuurlijk en zal het een keer moeten doen om te zien of ze doorslaapt. Ze was maar 1 keer heel boos op me toen ik haar wakker maakte voor een voeding, een paar dagen terug toen ze de vaccinatie had gekregen. Het enige wat ze wilde was slapen en mama vond dat ze moest eten haha. Nou dat heb ik geweten! Wist niet dat ze zo hard kon krijsen, dacht dat ik haar pijn deed met de fles ofzo! Verder accepteert ze altijd de fles, ze heeft nog geen 1 keer geweigerd op die keer na, ook niet overdag. Dus op die manier zal ze het me denk ik niet duidelijk gaan maken
Ik heb onze meid ook nooit wakker gemaakt 's nachts. Ze gaf zelf wel aan wanneer het tijd was om te eten. Zolang zij lekker sliep konden wij ook lekker slapen . De eerste 2 maanden heeft ze nachtvoeding gevraagd. De eerste weken vroeg ze om 2à3u al eten, maar dit werd altijd langer. Tot ze na 2 maanden gewoon doorsliep. Nu slaapt ze soms van 22u-9à10u. Zou ze gewoon zelf laten aangeven. Ze zal wel van zich laten horen als ze honger heeft. Hier alleen maar goede ervaringen mee .