Vraag me af. Als je het huilen van je kind op neemt. En je wordt vaak genoeg wakker van het geluid als wekker. En na verloop van tijd went je geest eraan en laat die je gewoon slapen omdat het toch de wekker maar is. Vervolgens huilt je kind echt en wordt je ook niet wakker. Ik geloof ook wel in het onbewuste van wakker worden. Ik had een keer de meest rottigste wekker ooit. Geluid was vreselijk en ik schrok me te pletter als ere afging. Na een paar keer werd ik gek genoeg vanzelf wakker vóór het geluid van de wekker. Scheelde steeds maar een paar minuten.
O ja. Iemand vroeg het al. Hoe registreert die app jou beweging? Waar ligt jullie mobiel dan? Gewoon op je nacht kastje? Ligt die plat of overeind met de camera naar je toe. ????
Nee hij ligt onder je hoeslaken naast je kussen. Maar ik weet niet of dat veranderd is sinds deze nieuwe app, want die ken ik niet.
Hij ligt indd op je nachtkastje. Hij moet aan de lader, dus onder je hoeslaken lijkt me een slecht idee. De app geeft zelf aan hoe je' moet neerleggen
Jammer.. de app heeft me niet wakker gemaakt. Ik was al wakker, maar de wekker ging niet af. Ook kan ik'm niet meer openen. Hij loopt steeds vast.