Geen idee Welke merken het zijn maar b merken voor de senseo vind ik oke. Ik neem gewoon maar iets, kijk naar de laagste prijs en neem dat. Mijn koffie bestaat toch voor de helft uit suiker en melk dus proef ik dat toch niet Veel van de AH zelf. Hesp, kaas, brood De melk van de AH neem ik ook altijd. Die volle van 65 cent ofzoiets? Het is melk van een koe, zoveel verschil zou er ook niet zitten tussen een duur en goedkoop pak En de namaakdanoontjes van de AH! Ik proef echt geen verschil
Is pepsi max een B- merk? Iig een stuk goedkoper dan Coca Cola en veel lekkerder. (vind ik) Roze allesreiniger van Digrosmerk (keus 1 of zo). Die vind ik zo lekker ruiken.
Haha..leuk topic! -wc papier van Basic, is echt de goedkoopste en prima toiletpapier! -koffiepads van Basic, goedkoop en lekker! Ik ga nog even verder denken!
-de geraspte kaas van Basic. -de spekjes voor door de zuurkool of zo van Basic. (ben een Basic fan haha)
En alle namaak redbull. Ik koop liever 3 of 4 blikjes voor 1.20euro ipv 1 blikje voor dat geld. Kan het morgen weer gebruiken want om 4.30u gaat de wekker
First choice cola... Lekker! De earl grey van de Aldi. De scrub van de Action, die grote pot. Heerlijk spul.
Kruidvat luiers, cola van ah huismerk, spekjes voor door de stamppot van ah basic, energiedrink van ah huismerk
Babylove luiers, Oke: kaas , smeerboter, bakboter ..... Enz i love het merk oke, goedkoop en lekker. Schampoo en douchefoam van Kruidvat eigenmerk. En veel medicijnen, hoestdrank, neusoperatie, paracetamol, zetpillen. Maar heb ook een paar producten waar niet op bezuinigd wordt wel vaak goedkoper in Duitsland te verkrijgen hihi. Woon vlak bij de grens.
Hygiënische reinigingsdoekjes van C1000 Zijn precies vochtig genoeg, niet te nat zodat je ze nog makkelijk van elkaar kunt trekken met 1 hand en precies groot genoeg om een potje of wc-bril mee schoon te maken. Daar kan Glorix niet aan tippen
Hier hebben ze bij Jan linders het perfect merk. Het meeste smaakt er prima van. Kruitvat ook de luiers.