bevalling cailynn

Discussion in 'De bevalling' started by cristel1986, Aug 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ik moest dus om 12 uur snachts van zondag op maandag naar hte ziekenhuis om te worden ingeleid.. mar daar bleek dus dat mijn cervix/baarmoedermond nog niet rijp genoeg was en ik net 2 cm had.. dus ze brachten een soort koord met gel in dat 12 ur moets blijven zitten dus ze zouden me pas weeen opwekkers geven om 12 uur smiddags op maandag 7 aug maar dat was niet nodig...

om 8 uur in de ochtend op 7 aug kwam de gyn en was al wat rijper aan het worden en was 3 cm... hij zou om 13 uur terug komen zei die.. ik heb dus toen nog maar even geslapen want ik had geen wee of niks gewoon harde buiken maar geen pijn ofzo.. om 9.30 werd ik wakker en voelde toch wel wat meer krampen maar e waren nog niet echt weeen te zien op de monitor.. toen rond 10 uur toch wel een paar hevige weeen kwamen opzetten hebben ze me gecheckt om 10.05 en was pas 4 cm.. maar omdat het al zoon pijn deed wilde ze me een slaap medicijn geven omdat ze verwachten dat ze pas sovonds geboren zou worden.. het was geen pijn stiller maar gewoon iets om van te slapen.. ze gaven me dat dus 10.05 toen ik opeens om 10.10 gilde ik wil persen ik moet persen .. en de zuster zei nee dat kan niet .. en ik was en beetje in paniek... dus ze checkte weer en was 10 cm.. ik was in 5 min van 4 naar 10 cm gegaan.. hoe dat kwam weet nu nog niemand..

zij de gyn gebeld en die zou er aan komen.. maar er bleken dus ok een paar files te zijn dus moest wachten tot dat ik riep ik hou het niet meer ik ben aan hetpersen.. ik mocht langzaam mee persen maar ondertussen begon dat slaap midedl te werken dus ik werd heel slaperig en kon nite goed mee persen... de gyn was ok inmiddels bijn ain het zh.. maar mn waterzak kwam er al uit en brak maar niet.. op dat momebt kwam de gyn binnen en prikte het open.... omdat ik dus niet goed kn persen moest hij een knip doen van 1 gat tot bijn amn andere gat en om 11.06 perste ik haar eindelijkeruit met behulp van een vacuum...
    het was een korte bevalling...

sorry voor het lange verhaal....

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Jeetje wel lekker zeg, zo snel!! Alleen beetje jammer van dat slaapmiddel, zo zie je maar dat je niet altijd iets nodig hebt he...

xxx Marijke

3. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Dat is inderdaad snel gegaan!
    Hoop dat die van mij zo snel gaat strax hahaha
    Nou meid geniet lekker van de kleine!
    Het is echt een schatje ;)

Liefs,

Selin

4. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    wow wat een snelle bevalling zeg! heerlijk. alleen jammer van dat slaap middel inderdaad! en ook van de knip! gelukkig voel je die op het moment zelf niet he ;) alleen zijn de hechtingen nu wat vervelend he? maar het gaat snel over hoor!
    nu lekker genieten van je kleine meid!
    en je ziet helemaal niet aan haar hoofdje dat ze met de pomp is gehaald. ze is heel mooi en gaaf! :D heel fijn poppetje is het.

spreek je snel weer!

x

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Cristel !

Inderdaad heel snel ! Ik hoop dat het hier ook zo voorspoedig zal gaan !

Groetjes,
    Nikki F

6. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    jeetje wat een verhaal zeg.. en dat dat ineens zo snel kan gaan..
    Van het idee van zo'n knip krijg ik echt helemaal de kriebels.. jakkie.. brr
    haha moet er niet aan denken. Dat lijkt me zo ontzettend pijn doen :confused:

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    die knip die voelde ik dus echt niet... je denkt alleen mar ik wil persen en dat voel je... die knip stelt niks voor alleen ja achteraf een beetje pijn zoals nu.. maar dat gaat ook wel weer over...

8. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Wat een verhaal zeg! En inderdaad die knip voel je echt niet op dat moment. heel veel geluk gewenst, liefs jenny

9. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dat was een heel snelle bevalling, wel jammer van dat slaapmiddel.

10. Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochter, maar wat een verhaal wel jammer van het slaapmiddel. Maar goed geniet er maar lekker van....

11. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gekomen!
    Nu lekker genieten meid!

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje zeg. Een ontzettend snelle bevalling, maar inderdaad, echt jammer van het slaapmiddel. Maar goed, een knip geneest gelukkig wel weer.

13. nicol

nicol Actief lid

Nov 8, 2005
    142
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Groetjes nicol

Share This Page