Je hebt er echt een man bij nodig. Spermavocht bevat namelijk een stof die zorgt voor verweking van je baarmoedermond.
Paar dagen geleden sex gehad. Gelukkig gingbhet prima, maar daarna urenlang pijnlijke harde buiken en weeën, maar dat zullen dan oefenweeen zij geweest. Ik had het prima gevonden als het had doorgezet, maar zie het niet zitten om het nogmaals te proberen. Urenlang behoorlijk pijn en ongemak voor niets! Volgende keer dat ik dat voel moet het wel zIjn omdat bevalling begint!
Me oh das vervelend zeg dat je pijn heb ebay niet doorzet. Dirks mama oh nou als 40+ wk ben toch maar even proberen haha
Heeft hier ook niks geholpen hoor, ons geklus! Ook hier stond een inleiding op de agenda, daarom flink aan de klus. Uiteindelijk is de bevalling alsnog vanzelf begonnen, maar of het geklus heeft meegeholpen??
denk ook dat toeval is. manlief zei gisteren " ja daaaag eerst laat je me maanden lang ( man he overdrijven) droog staan en nu als het je uitkomt wil je ineens sex....haha grapjas, nou dan niet hoor haha....komt ie wel op terug als ik echt voor zn neus sta, en hij dan moet afwijzen ( niet omdat ik mezelf zo geweldig vind, maar hij wijst NOOIT sex af, das net als een zwerver een whopper voor zn neus houden)
Hier wel hoor.. Maar je hoeft zelf geen orgasme te krijgen het gebeurd door de sperma in je. Bij mijn eerste hadden we aan het einde sex en ik kreeg gelijk daarna voorweeen die wel lang duurde ben uiteindelijk daardoor ingeleid toen ik al 4 cm had. Op 38w1d ben ik bevallen. Bij de tweede had ik op 38w1d het gevoel dat ik wou bevallen en aangezien de bevalling bij de eerste zo is begonnen hebben we het geprobeerd. Het resultaat was dat een half uurtje na de sex mijn vliezen braken en zoontje er een uurtje later al was. Aangezien onze derde kleine nog niet goed ligt (steeds stuit of dwars) en dus niet zeker is of ik vaginaal mag bevallen zijn we nu extra voorzichtig met zijn spul.
Overigens kan een orgasme wel net je baarmoeder het zetje geven om zelf te gaan samentrekken en weeën te krijgen. Dus je eigen speelgoed is rond de uitgerekende datum wel een goede. Maar net als met sperma: je lijf moet er wel al klaar voor zijn en nog maar een heel klein zetje nodig hebben.
nou ik weet een ding wel, zal mn hubbie vast even geestelijk voorbereiden dat hij straks een zware tijd tegemoet gaat als we bij de 37 weken zijn aangekomen mag hij vol aan de bak net als toen we zijn begonnen voor ons kindje hihi. oh en wat beteft je sexy voelen tijdens zwangerschap??!! is een beetje lastig met die handgrepen op mn rug (maar wel functioneel straks natuurlijk )
Alleen sperma helpt niet. Voor een bevalling heb je een verweekte baarmoedermond nodig en contracties. Sperma zorgt voor de verweking, orgasme zorgt voor de contracties.
Hier al week harde buiken dus ook maar even manier verwebt gisteren en vandaag hopelijk werkt het.....eigen orgasme moet ik zelf maar even doen kon dat net echt niet loopt rr alleen ook weer uit ondanks blijven liggen Haha Tis net weer als zwanger worden
Heb mijn man ook al gewaarschuwd haha, hij zei al oh vanaf 37 weken mag ik dus 2x per dag, iedere dag! Beest! Ik zeg nee doe maar vanaf 38 weken hihi. Als ik me bedenk dat ik over anderhalve week al 37 weken ben bekruipt het me haha.