Wel een apart verhaal idd... even nog een reactie op je vraag over of je slijm aanmaakt als je aan de pil bent, jij dacht van niet. Het is zo dat de pil (meestal) een eisprong voorkomt maar wel slijm aanmaakt waardoor je dus wel een ontrekkingsbloeding hebt. Het is wel minder dan normaal zonder pil maar er wordt dus wel slijm aangemaakt... Ben nu ook wel erg benieuwd...
gewoon naar het toilet gaan, dan tegen de tijd dat je voor de echo moet is je blaas wel weer vol genoeg hoor. Alleen bij een inwendige echo moet je blaas helemaal leeg zijn maar dat is bij jou niet aan de orde.
Okee, mooi!! Hoop dat ik wat duidelijkheid kan krijgen zometeen... Zal wel een berichtje posten hier!
wat een verhaal meid!! ben benieuwd hoe de echo gaat. het is zeldzaam maar het zou kunnen dat je tijdens de pil een eisprong gehad hebt.. maar wel erg raar dat je huisarts jou dan niet doorstuurd naar een verloskundige of gyn. zou gewoon een second opinion vragen bij een andere arts. als jij je zwanger voelt moet je gewoon door blijven vragen tot er uitsluitsel is van een arts,zodat je duidelijkheid hebt. stel je hebt iets en je word gewoon niet geholpen? is toch niet netjes dan, maar nu je zo heb verteld over je buikje? ben ik wel erg benieuwd naar een foto? hopelijk wil je het met ons delen. succes vanmiddag en hopelijk heb je snel duidelijkheid! en laat je niet zomaar wegsturen bij je huisarts he!!daar betaal je ziekenfonds voor!
ok... misschien gaat dit lomp overkomen...... zo bedoel ik het niet.. dit omdat dit vaak bij dieren voorkomt... (zal je vader ook weten)... maaruhhh is het niet zo dat je "stille verlangen"... voor klachten zorgt.... ? Bij dieren bekend als "schijnzwanger"... en dit schijnt bij mensen ook voor te kunnen komen.... http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/17008-schijnzwangerschap.html Als ik kijk in je berichten zie ik dat je vaker denkt dat je zwanger bent (vanaf oktober 2010)... misschien reageert je lichaam op je angsten (of verlangens)....?? ik zeg niet dat je niet zwanger kan zijn.... (nooit geschoten, is altijd mis.. dus wel geschoten, kan altijd raak zijn...) Het is natuurlijk wel belangrijk (hoe dan ook) dat er even verder na gekeken wordt.... succes
je denkt dus dat je zwanger bent omdat je buik iets dikker is als normaal? Je slikt de pil, hebt een menstruatie en negatieve testen?? Eerlijk gezegd denk ik dat je niet zwanger bent maar het wel heel graag wil zijn.
Er zit ook inderdaad niks...geen vruchtje geen zakje of wat dan ook, maar ook geen last van mn darmen, en ik HAD HEEL ERG de verlangen...maar dat is al sinds een aantal maanden weg..omdat t gewoonweg niet kan iedereen bedankt voor de reacties...ik blijf voorlopig van deze site weg...heb t er wel erg moeilijk mee...
Ik weet niet waarom het nu niet kan maar misschien is het dan maar beter ook en hopenlijk komt er gauw een tijd voor je dat het wel kan. In iedergeval een heel dikke knuffel.
dankjewel...doet me goed!! Ik lees alleen nog de berichtjes die hierop volgen, maar ga niet meer reageren..sorry
@Esmer: begrijpelijk.. als ik jou was zou ik proberen het forum pas weer op te zoeken op het moment dat je samen met je vriend echt toe bent aan kindjes. Op deze manier maak je jezelf alleen maar gek. Succes verder.
@Esmer, veel succes meid. Mocht er nog eens wat zijn, je huisarts is er om duidelijkheid te geven hoor gewoon weer aankloppen als 't niet pluis voelt. Ik hoop dat t.z.t. je wens is vervulling gaat maar ook dat je voor nu misschien iets anders meer aandacht kunt geven. Anders wordt het zo'n kwelling. Het ga je goed!
je schrijft dat je last hebt met je schildklier...dit kan ook voor veel lichamelijke veranderingen zorgen...als je het niet vertrouwd nog eens naar de HA gaan!!