gaat het beginnen ???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Destinybabygirl, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destinybabygirl

16 mei 2011
    11
    0
    0
    Ik ben 38 weken zwanger en heb al wat enkele uurtjes last in me onderrug een zeurende pijn die constant blijft met daarop elke keer wat hevigere krampe/steken..ik heb al een warme douche gepakt maar het gaat niet weg heb wel eve 1/1,5 uur geslape maar heb er nog steeds last van, soms trekt het ook door naar voren..het doet nog niet echt heel erg zeer het is nog verdraagzaam maar zou dit het echte werk kennen zijn ????:(:(

2. arije78

arije78 Lid

20 aug 2008
    86
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Zutphen
    Het zou kunnen, heb zelf ook sinds vanmorgen last van me onderbuik en van steken/krampen onder in me buik en vanmorgen heb ik een bloed/slijm prop verloren met daarna lichtrood bloedverlies was eenmalig heb er nu geen last meer van lichtrood bloedverlies.
    Heb ook einde van de middag even kunnen slapen maar nu wil het niet lukken om te slapen omdat ik telkens van die steken/krampen heb in de me onderbuik.

3. Destinybabygirl

16 mei 2011
    11
    0
    0
    ja ik heb dinsdag denk ik mijn slijmprop verlore en vanaf die tijd heb ik zeurderige pijn in me rug maar vandaag/woensdagavond is het echt met wat meer regelmaat gekomen, maar loop al een hele week te rommele..heb dinsdag avond ook moette overgeven..heb er ook trouwens wat harde buike bij de zeurderige pijn in me rug

4. arije78

arije78 Lid

20 aug 2008
    86
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Zutphen
    Ja dat heb ik ook last van harde buiken bij de zeurderige pijn, en het kindje is ook volop aan het bewegen dat geeft ook een druk en zeurderige pijn onder in de buik en bij mijn schaam bot.

Deel Deze Pagina