Hoihoi! Is het misschien een leuk idee voor dit forum om links in het menu een "zwangerschap van week tot week" onderwerp te maken? Ik zoek nu iedere vrijdag (weer een week verder) op internet hoe de ontwikkeling deze week zal verlopen met foto's erbij. En ik weet dat ik niet de enige ben. Voor de rest is dit forum hartstikke leuk. Maar voor mijn gevoel ontbreekt dit onderdeeltje toch wel. Ideetje? En kan dat? Groetjes, Veronique.
Dit was er eerst inderdaad ook... En toen zou het aangepast worden... En toen hebben we het niet meer teruggezien
en dan ga ik weer hetzelfde antwoord geven.. is in de maak.. er komt zoveel kijken bij een forum, daar hebben jullie geen idee van Jan zit soms echt tot s nachts allerlei dingen aan te passen enz om in de wensen te voorzien. Dit is waarschijnlijk even achter aan het rijtje gezet. Komt vast in orde.. groetjes
Ik wist niet dat het er ooit op gezeten heeft. Ik wacht af en in de tussentijd speur ik andere sites af
Zoek met dezelfde titel eens op maktplaats. is een heel leuk boek, maar niet meer in de winkel te koop.
Ik heb me toen ik zwanger was ook aangemeld. Dan krijg je elke week automatisch een e-mail met veel nuttige informatie. Misschien is dit een tip! Voor zolang het hier nog niet klaar is... groetjes Niki