Heee hoi.... Ik ben abonnee nu op 2 topics in het forum... maar ik krijg helaas geen berichten in mijn inbox als er nieuwe reacties zijn.... Moet ik ergens iets aanvinken nog of moet ik iets anders doen? Mijn eerste indruk is trouwens dat de site er goed uitziet... en leuke extraatjes heeft... Maar das een eerste indruk he hahaha Goed werk!!!!!
Ja, je vindt vast nog wel wat Ik denk zelf aan een soort vertraging, ik heb het ook met meldingen over berichten. Jan kijkt hiernaar.
Ach Elmo... Ik ga er niet naar zoeken hoor... Ik moet het al toevallig tegenkomen Tot op heden tevreden... Op de berichten die ik niet krijg na dan Super dat Jan er naar kijkt... Ik wacht af! Ik hoop wel even te horen als het opgelost is... is dat mogelijk?
Hmmm...nou, ik denk niet dat we elk puntje wat is opgelost gaan melden, je zou het in je mailbox moeten zien.
Je kunt je op meerdere manieren abonneren op onderwerpen. Wanneer je een nieuw onderwerp start of een reactie plaatst (via de Plaats reactie button) selecteer je de optie van je keuze bij 'Abonnement op onderwerp'. Ook kun je bovenin (bovenste balk van het eerste bericht) bij 'Onderwerp tools' de optie 'Abonneren op dit onderwerp' selecteren. Jan
Daar staat overal dat ik geabonneerd ben op dit onderwerp jan, maar ik krijg dus in mijn emailbox geen berichtje als er reacties zijn... Helaas... Dat is dus het probleem...
Oke ik zet nu zelf ook een vinkje. Heb net de mailqueue bekeken en die is leeg dus alle mails zijn verzonden. Ze staan niet in je spambak? En je hebt niet gekozen voor dagelijks of wekelijks maar echt voor direct? Jan
Toen het echt nog de oude pagina was... dus die blauwe kreeg ik het ook gewoon in mijn mailbox binnen... met de vorige kreeg ik ze sporadisch binnen... maar goed... ze kwamen dan wel gewoon in mijn mailbox... nu dus niet... Hoe kan ik zien of ze in mijn spambox zijn gekomen? Ik wil best even voor je kijken nl. maar ik zou niet weten waar ik het kan vinden... Ik zal voor zeker alle onderwerpen waar ik een abo op heb nog even op direct mail zetten... en dan laat ik je nog even weten of het dan wel goed gaat... Oke?
Oke! Bij deze mijn mailtje van jouw reactie: Code: Beste Jan, Wishgirl heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld Wel abonnee, geen berichten?, waarop je bent geabonneerd in het forum Over deze site van het Zwangerschapspagina. Deze discussie is te vinden op etc etc Hij doet het echt Jan
nog even een vraagje er over.... Voor heen kon je onder aan het bericht drukken van aboneer op deze topic, dat zie ik nu niet meer staan. klopt dat?
Jan hij doet het bij mij echt niet... Zou je er even naar willen kijken dan hoe dat komt bij mij? Of een van de mods misschien? Ik vind het zooooooo irritant dat ik geen bericht krijg...
Inmiddels heb ik nu van 2 topics een melding gekregen... maar van een nog niet... Goed nieuws voor Jan dus... Er zit verbetering in! Gaat de goede kant op...8)
Ik vertrouw je op je woord dat het werkt nu Jan... DANK JE WEL! Steeds weer een stapje dichterbij een goedwerkende site!