Tv meubel is idd van ikea en we hebben er steigerhouten plakken op. Vloer is van Quickstep. Impressive 1854 geloof ik
De enige tip die ik je kan geven is of je vind dat de foto’s de ruimte goed weergeven. Lijken de ruimtes op de foto’s groter? Wij hebben namelijk expres gevraagd aan de fotograaf of hij de ruimte gewoon normaal wilde fotograferen zodat als de kijkers binnen kwamen het positiever was dan op de foto’s. Iedereen gaf achteraf aan dat het huis in het echt veel mooier was dan op de foto’s en veel mensen deden daardoor een bieding. Overigens ziet jullie huis er ontzettend goed uit, ik zou echt even afwachten.
Hier hetzelfde. Huis staat nu een maand of 2 te koop. Iedereen om ons heen verwachtte dat t snel weg zou zijn. Niet dus. Wel kijkers en nu 1 bod gehad. Maar die mensen wilden er in sept-okt in en ons nieuwe huis is pas in april/ mei klaar. Echt geen optie om er eerder uit te gaan. Stiekem weet je dat je gewoon moet afwachten, zeker in de zomervakantie. Maar stiekem.....
Mijn zus heeft wel 20 bezichtigingen gehad steeds wat anders wat net niet goed was. Uit eindelijk naar 5 maanden verkocht. Terwijl alle anderen huizen binnen een maand verkocht waren in de zelfde wijk. Makelaar kon ook geen reden bedenken waarom juist hun huis niet liep.
Op zich snap ik dat dan wel weer, dat duurt nog heel lang en mensen willen in deze tijd veelal zsm erin kunnen onze makelaar adviseerde het max 6 maanden voor opleverdatum te koop te zetten in deze tijd. En nog een ongevraagde (en misschien geheel overbodige) tip: houd je er rekening mee dat nieuwbouw een paar maanden kan uitlopen? Hier was de planning begin oktober opleveren en eind november (7 weken later dan gepland) kregen we uiteindelijk de sleutel. En we wisten pas in september dat ze het toch niet gingen halen Nou was dat voor ons geen probleem maar buren van ons hadden ipv 2 maanden 2 weken om te klussen.
Wauw wat een prachtig huis en gewoon instap klaar! Het is dat Drachten niet om de hoek is want anders had ik het wel geweten. Niet de prijs verlagen gewoon nog even afwachten (vakantie tijd)
Denk echt de zomerperiode! Vertrouwen houden. Drie weken is echt nog niks. Ons huis had ik 3 weken maar 2 kijkers maar wel bij de 2e verkocht. Er hoeft er maar eentje te zijn he!! Komt echt goed. Mooi licht huis!
Het is vakantietijd, dus ik zou het gewoon zo laten. Leuk huis hoor! Onze buren lagen in een scheiding en waren drukker met ruzie maken dan met de tuin toen we ons huis te koop gingen zetten. Mijn man is gewoon hun voortuin in gegaan en heeft al het onkruid er uit getrokken. Stond vol met brandnetels enzo. Het was een nogal vreemd, contactgestoord stel. Als je gewoon goed contact hebt met de buurvrouw zou ik vragen of je haar tuintje wat bij mag werken. Dat ze elk jaar een hovenier langs laat komen bewijst wel dat ze er toch iets aan wil laten doen.
Ik ken deze huizen! Kom vaak in die buurt, jullie huis ziet er echt ontzettend mooi uit. Goed gefotografeerd ook hoor, lijkt niet groter of kleiner dan het is volgens mij. Ik ben echt geneigd even te komen kijken haha. Wij hebben geen concrete verhuisplannen maar wauw! Komt vast goed. Familie van ons is net verhuisd uit zo’n zelfde woning en die was zo weg, én echt lang niet zo mooi en af als deze. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.
Wat een prijs voor zo’n huis. Hier betaal je bijna het dubbele. Ik denk inderdaad dat het aan de vakantieperiode ligt. Ik zou zeker niet zakken qua prijs. Geduld hebben!
Huis is prachtig! Zou idd gewoon even geduld houden. Ik merk trouwens in mijn buurt dat de huizen sowieso niet meer zo snel lopen als een half jaar geleden. Veel huizen worden dan ook in prijs verlaagd hier (Noord Holland). Ik schrok zelf trouwens wel van de vraagprijs! Mijn zwager heeft 2,5 jaar geleden een heel groot, mooi vrijstaand huis in Drachten gekocht voor niet veel meer dan jouw huis. De prijzen zijn snel gestegen zeg!
De prijzen zijn wel gestegen, maar dat is in heel Nederland het geval Ik ben wel heel benieuwd welke wijk hij dit gekocht heeft, want voor 224000 een vrijstaand huis, dan heeft hij echt geluk gehad ! Ook 2,5 jaar geleden
Ik vond het ook al vroeg hoor om te verkopen, maar de makelaar ging ervoor. We gaan t wel zien. Oplevering zeggen ze nu eind maart, maar ze hopen eerder klaar te zijn. Dus met april/mei heb ik daar al rekening mee gehouden
Bedoel je van de buurvrouw ? Ze komt nooit achterhuis dus daar groeit van alles. Gelukkig niks bij ons over de schutting ofzo en dit laat ze 1x per jaar door een hovenier kortwieken. De rest van de tuinen zijn netjes.