Dan zou ik haar vragen of ze die nu wil kortwieken. Of aanbieden om het te doen. Dit zal snel geassocieerd worden met asociale buren en dat willen mensen niet.
Snap ik, heb je helemaal gelijk in. De voortuin houden we een beetje voor haar bij, maar de achtertuin is niet te doen. Ze is bijna 80, ze kan het gewoon niet meer onderhouden, dit vertelt de makelaar ook wel. Maar denk dat dit wel meespeelt idd
Prachtig huis idd. Ik schrik alleen een beetje van energielabel D en warm water via geiser. Hoe is het qua isolatie?
Heel goed! Het heeft gewoon energie klasse C als wij het label aanvragen. Ik heb dit ook al gemeld aan de makelaar. Alles is dubbel glas en goed geïsoleerd
Als het onkruid hoog staat bij de buren, dan heeft de koper daar een idee over. Ik zou aanbieden om het nu haar tuintje te verzorgen. Op jullie kosten of zelf doen.
Ik wil jullie allen heel hartelijk danken voor jullie tips, ideeën, goede raad en lovende woorden Ik heb de link later verwijderen, omdat het huis nu heeel goed wordt bekeken maar de statistieken nu niet goed kloppen de afgelopen 2 dagen Ik hou jullie op de hoogte !
De link is heel vaak gequote. Het beste vraag je ff aan de modjes om dat ook te verwijderen Leuk huis trouwens, ik vind het redelijk aan de prijs voor die omgeving. Maar de huizenprijzen stijgen natuurlijk enorm
Die statestieke van funda zegen eigenlijk zowiezo weinig. Als er bvb 20 mensen vaak kijken zeg dat meer dan als er 100 mensen op een dag kijken. Op het moment dat ons huis het minst werd bekeken werd het verkocht. En hadden we de meeste bezichtigingen.