Vanochtend met mijn mannetje een lekker bakkie koffie gedronken. Daarna mijn foliumzuur en nog wat gezonde pilletjes geslikt. En toen ging ik naar boven om mij aan te kleden en te wassen. Sta ik in de badkamer krijg ik me ineens een paar flinke braakneigingen. Gelijk boven de pot gehangen maar er kwam niks? Dit heb ik nog nooit meegemaakt? Als mijn ongi tot zondag nog weg blijft dan ga ik maar es een tessie doen!
Dat heb ik niet gehad. Wel een paar keer kokhalzen als ik moest hoesten. Spannende tijd voor je! Duim voor je tessie!
Ik schrok wel de eerste keer....was aan tafel en ik was echt bezorgd dat mijn eten er weer uit zou komen Gelukkig niets van dat al Wij lopen trouwens nagenoeg gelijk, heb ik jou ook al gezien in de novembermamma's?
nee heb nog geen berichtje bij novembermama's gezet , ben nog een beetje onzeker of alles goed gaat deze x maar aan de symptomen te voelen gaat het tot nu toe vooruit hahaha groetjes van Ramona
Blleeeeeehhhhhhh! Ik ben deze maand giga in de maling genomen door mijn lijf. Nieuwe moed verzamelen en op naar de volgende ronde. Volgende NOD is in mei maar ik hoop dat mijn pendel uitkomt!
he moonie lag het niet aan de pilletjes die je hebt geslikt? Sommige meiden hier hebben bijwerkingen van bepaalde merken foliumzuur en/of vitaminetabletten.