Helaas... het mocht niet zo zijn. Vandaag ben ik gecurreteerd van ons 2e kindje in de maak... Helaas alweer de derde miskraam! Houd het dan niet op? Wat ik vooral erg moeilijk vind is dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ik voelde me super zwanger... (misselijk, moe, zere borsten, buikje en geen bloedverlies of zo gehad) en op de echo bleek ons kindje 2 dagen geleden te zijn gestopt met groeien. Ik ben heel erg verdrietig. Gelukkig is de curretage goed verlopen en heb ik nu nog niet veel pijn of bloedverlies. Wel is mijn bloeddruk nog erg laag (100-60) dus moet aankomende dagen in bed blijven. Nu gaan we ons bloed laten testen op evt afwijkingen en chromosonen. Zijn er meer meiden die dit testcircuit zijn ingegaan of ook meerdere miskramen achter de rug hebben? xx noname
hey meis Ik was ook juni mama en ook ik heb een mk gehad de 3e ook helaas. Hier hebben we ook een chromonsomen test gehad al bij de 2e ma en die was goed ook hebben we een bloedstollingsonderzoek gehad en die was ook goed. dit laaste gaan we toch nu nog een keer laten doen.
Hier nog een juni 2009 mama. Ik heb mijn tweede miskraam 3,5 week terug gehad, was toen 5w5d. Wij hebben maandag een afspraak bij de gynaecoloog en gaan ook een chromosomenonderzoek krijgen. Ja dat lichaam, hou op schei uit. Ik voel mij nog steeds harstikke zwanger en heb nog positieve testen. Maar ben niet meer zwanger. Heb gisteren mijn hgc laten prikken om te kijken waar die positieve testen vandaan kunnen komen. Veel sterkte!
Ik was een december 2006 en februari 2007 mama. Maar helaas.... Bij ons hebben ze zowel chromosomen als bloedstolling getest. Helaas bij mijn een chromosoomafwijking gevonden. Helaas, omdat ze zeggen dat het zelden voorkomt dat wat uit de testen komt, maar ik was er één van . Sterkte met het verwerken van je verdriet. Liefs Hope
heey heey ik heb ook ondertussen 4x een mk gehad en wij zijn ook op dechromosomen en bloedstolling getest maar ook niks gevonden (dus ze zeggen is puur pech) maar ik heb zo iets van ja als ze niks kunnen vinden is er nog hoop terwijl ik wel bang ben heel veel sterkte allemaal met het verlies groetjes syboena