vreemde afscheiding voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Dag dames,

Morgen is mijn NOD.
    IK heb een dag voordat de calculator zei dat ik een innesteling zou hebben een beetje bruin slijmerige afscheiding gehad maar verder helemaal niks.
    Nu had ik gister en ook andere dagen af en toe ipv het dikke kwarkachtige afscheiding wat ik meestal heb, van dat rekbare slijm afscheiding net of dat ik weer een ei heb.
    Heb ook soms wat pijnlijke steekjes in mijn buik maar verder nergens last van.
    Heb een beetje dubbel gevoel erover, aan de ene kant wil ik gewoon niet hopen dat het raak is anders ben ik straks zo teleurgesteld. Maar aan de andere kant wil ik het zo super graag!
    Ik wilde eerst vandaag al testen zodat ik meer zekerheid had maar ja ik denk dat ik toch maar mijn NOD afwacht want je zult vast zien dat ik dan gewoon ongi word

Nog meer meiden die deze afscheiding herkennen voor hun NOD?
    En het bruine slijm tijdens hun evt innesteling?

Alvast bedankt meiden!

LIefs Farfan

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nee helaas! Zou zeggen waag eens een testje of wacht je liever?
    Wens je veel suc6!

Liefs Marjo

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Ik heb dat ook gehad! Op de dag van de innestelling (volgens de calculator) Heb ik roze en iets bruine afscheiding gehad.
    Heb ook wat steekjes in onderbuik maar kan natuurlijlk ook komen omdat ik deze week mijn regels zou moeten krijgen.
    Ik ga nog maar niet uit van zwangerschap ook al hoop je het natuurlijk altijd wel een beetje!

Veel succes! Hopelijk snel zwanger :D

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @Meiden....wens jullie veel suc6! ;)

Liefs Marjo

5. Cynthia26

Cynthia26 Lid

6 jun 2007
    69
    0
    0
    Ik moet een dezer dagen ook ongi worden (morgen) en eb vandaag ook van dat slijm wat je zegt Farfan, ik heb totoaal nog geen klachten van een menstruatie die zo ie zo al 7 maanden weg blijft (zal nu 8 maanden worden denk ik) ik heb afgelopen zaterdag overdag een testje gedaan maar natuurlijk negatief.
    Ik heb wel wat klachten, is een hele waslijst dus ik weet het ook niet.

Wanneer ga je testen?

Liefs Cynthia26

6. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Cynthia,

Dus je hebt een onregelmatige cyclus of niet? Dat is niet zo fijn, wat naar zeg. Ben je nog niet zo lang gestopt met de pil?
    Ik denk dat ik morgen gewoon ga testen als ik niet ongi word. Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ik wel ongi ga worden.
    Dus denk dat testen niet nodig is.
    Ik ben nu een half jaar gestopt met de pil en in die 6 maanden nog niet 1 keer gestest omdat ik steeds stipt ongi werd. Wel fijn hoor, maar ook weer jammer dat het nog steeds niet uit is gebleven en ik dus niet zwanger ben :cry:

Wanneer zou jij kunnen testen Cynthia?

Liefs Farfan

7. Cynthia26

Cynthia26 Lid

6 jun 2007
    69
    0
    0
    Hoi farfan,

Ik zou woensdag kunnen testen als er nog niets is.
    Mijn verhaal is een beetje ingewikkeld maar zal het proberen uit te leggen hihihi....
    Vorig jaar Mei ben ik naar de huisarts gestapt omdat als ik ongi was ontzettend veel pijn had en echt hele stolsels bloed eruit kwam, ik kreeg als antwoord dan slik je de pil maar een jaar door dan heb je er ook geen last meer van, dus ik dat gedaan maar voelde me er niet prettig bij dus ben in januari dit jaar gestopt om een stop te maken om daarna vervolgens gewoon weer door te gaan met de pil, ik ben vervolgens een maand ongi geweest en niet zo n klein beetje ook wat gepaard ging met veel pijn en ook ontzettend veel stolsels, ik moest om de 10 minuuten een ander maandverband in gaan doen en dan was ik nog maar net op tijd.

Ik moest de pil weer gaan slikken na mijn stopweek maar de ongi bleef (door de pil zou het eigenlijk moeten stoppen), daarna moest ik weer een week stoppen met de pil want mijn ongi moest weer komen....hij kwam wel maar nu was het alleen maar 1 maandverbandje vol en nooit meer wat gezien en nu nog steeds niet.
    Ik ben al verschillende keren naar mijn huisarts geweest maar die scheept mij iedere keer af met 'de gynacoloog ziet je aan komen". Toen had hij een keer vakantie en ben met een smoes naar een andere dokter gegaan en die zei gelijk dat het niet klopte en mocht bloed laten prikken daar kwam uit dat mijn HG (als ik het goed zeg) hoog was die moet onder de 20 zijn maar hij was 28 maar op dat moment was ik wel wat grieperig dus dat zou gekund hebben. Toen adviseerde hij mij om toch maar 2 maanden te stoppen met de pil maar ik dacht dan ben ik alweer 9 maanden verder als die komt en daar heb ik echt geen zin in als ie met de pil al niet komt zou die zonder de pil wel komen?

Wij hebben een hele grote kinderwens zoals iedereen hier natuurlijk maar ik wilde de pil gewoon blijven slikken want wilde eerst mijn ongi weer opgang krijgen. ik ben vanaf 14 augustus gestopt nu!
    Nu ben ik bij een verloskundige praktijk geweest en daar krijg ik a.s woensdag een inwendige echo om te kijken óf ik misschien wel zwanger ben (gebeurt vaker dat de testen negatief blijven maar wel gewoon zwanger bent) dan kijken ze ook gelijk mijn eierstokken na en dan word ik door gestuurd naar de gynacoloog dus ben benieuwd woensdag, ik ga me er niet te veel op hopen want als ik nog maar 3 a 4 weken zwanger ben dan kunnen ze toch nog niet veel tot niets zien dus dan weet ik nog niets zeker. Ik heb mijn klachten mee genomen naar haar op een papiertje en ze zei dat het heel goed zou kunnen dus het is gewoon afwachten, dus van een onregelmatige cyclus kan ik niet spreken ik heb gewoon geen cyclus!

Ik hoop dat je snel kan testen en dat je een positieve test in handen krijgt.
    Hou me op de hoogte!

Liefs Cynthia26

8. Secretstar

Secretstar Actief lid

Neen meestal heb ik de afscheiding die jij beschrijft tijdens mijn eisprong :(
    Laten we hopen dus dat het een zwangerschapsteken is voor je :) :)

Deel Deze Pagina