Goeiemorgen allemaal! Mijn kleine vent wordt de 26e alweer 1 jaar oud!! Nu zoek ik me suf (winkelstraat en winkels) naar een leuk, feestelijk setje voor op zijn verjaardag. Een beetje sjiek, maar toch casual zeg maar. Geen smoking, maar bijvoorbeeld wel een leuk spencertje. Ik kan niets vinden, dus vandaar mijn topic... Wat had jullie zoontje (en dochtertjes mogen ook, hoor! ) aan op hun eerste verjaardag? Enne... misschien nog winkeltips voor mij?
een zwart spijkerbroekje en rode bretels met een blauw zwart geblokt bloesje evt kon er nog een gilletje overheen maar goed was hartje winter.lukt me niet om foto bij te voegen.
Z'n verjaardags- en kerstoutfit, blauwe spijkerbroek met blauwe bretels en feestelijk rompertje en een zwarte spijkerbroek met rode bretels en feestelijk rompertje
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina. . kijken of het wilt beetje wazige foto is gemaakt met de tel.volgens mij zelfde broekje als stijn
Ik had een setje gekregen voor zijn eerste verjaardag van de h&m. Kan het op de site ff zo snel niet vinden maar het is een knalgroene broek met een grijs t-shirt waarop een groen draakje die ballonnen vasthoudt. Echt feestelijk dus!
Mijn kereltje op zijn verjaardag! Ouderwetse bretels met leertjes had ik zelf aan een spijkerbroekje van Noppies gezet. En een bloesje van IKKS. Oh ja en nieuwe schoenen van shoesme. Hij zag er zo schattig uit (en ondeugend, maar dat is ie ook ) Edit, ik krijg de foto niet goed er in, weet iemand hoe dat moet?