Dag mamaatjes Ik zit met een vraagje. Onze zoon Arend wordt morgen 5 maand. Dus over een maand mogen we starten met opvolgmelk. Momenteel geven we nutrilon omneo 1. Hij wordt s avonds snel moe, dus geven we zijn laatste fles al rond 20 u en dan het bed in. Vroeger moesten we hem nl altijd wakker maken rond 22 u voor zijn fles en we vonden dat niet meer kunnen ... Het nadeel is natuurlijk dat hij vroeger wakker is s ochtends (rond 5 u 30 - 5 u 45. Uiteindelijk is dit wel een mooie lange nacht, en meestal moet ik maar tweemaal opstaan s nachts voor zijn tuutje. Ik vroeg mij gewoon af of opvolgmelk meer vult en of hij daardoor wat langer zal slapen in de ochtend.. Al was het maar eventueel tot 7 u. Iemand ervaring hiermee, met omneo 2? Alvast dikke merci
volgens mij vult omneo 2 niet meer maar ik doe er ook een schepje rijstebloem bij en ipv volledig Omneo 1/3 deel Nutrilon standaard.
Ze zeggen dat het meer vult, dl dronk eerst 4x180/6 en met 7 maanden 2x210/7, en 1x 120/4. Daarnaast een boterham, vers fruit en avondeten vers.