Ik wil 1 op 1 met mijn dochter een dagje uit, eens alle aandacht voor haar in plaats van deze continu te moeten delen met haar zusje en broertje. Ik vroeg haar wat haar leuk leek en madam kwam gelijk met ' naar een pretpark!' Euhh oke. maar ik herinner me slagharen van vorig jaar toen ze nog te klein was en vrijwel nergens in mocht. Ook miste ze toen de 'spannende' dingen. Je maakt haar niet blij met het type bugs bunny land attracties, ze wil sneller/wilder/enger. Welk pretpark is leuk en spannend voor een kind van bijna 7 en 1,28? Het hoeft absoluut geen gratis uitje te zijn, ik heb voor dit dagje een hele lieve sponsor. Het belangrijkst is dat het voor dochter ontzettend leuk wordt!
Of toverland. Daar mogen ze vanaf 1,00 in heel veel attracties en vanaf 1,20 in bijna alle, op 1 na waar je 1,40 voor moet zijn.
Toverland!!! (wel pas vanaf 19 maart, dan is de voorjaarsopening en zullen alle attracties open gaan)
Mag ze bij de efteling wel in de meeste dingen? Dat is opzich een heel goed idee, zeker icm de spaarkaarten van de AH
ja vanaf 1,20 mag je in alles behalve de Baron! als je lid bent van de ANWB krijg je 8 euro korting per kaartje Met
Efteling! Vorig jaar met mijn dochter geweest (destijds 4) en mijn vader. Was nog net zo magisch als vroeger en het heeft een diepe indruk op haar achtergelaten
Drievliet daar zal je niet zo snel aan denken maar leuk klein park en een paar zeer snelle achtbanen. Ga daar nog liever heen dan eigenlijk Duinrell. En anders Idd de klassieker de Efteling.