Wanneer ging jullie baby voor het eerst mee op de fiets in het fietsstoeltje? Kyra sinds gisteren en ze is nu net 7 maanden.
Zover ik weet mag je kindje pas op de fiets mee als het goed kan zitten, Tristan is 10 maanden en kan dat nog niet, dus ik fiets ook nog niet met hem , al zou ik dat wel graag willen, zeker met dit mooie weer.
Je kindje mag mee op de fiets als ze zelf goed kunnen zitten iris die kon met 6,5 maand zitten en met 7 maand kon ze zelf gaan zitten daarna heb ik haar meegenomen op de fiets
Ik heb gehoord dat het advies is met 9 maanden, als ze dan goed kunnen zitten. Het schijnt dat vóór de negen maanden de rug en wervels nog niet sterk genoeg zijn om de schokken goed op te vangen. Ik heb Ruben al sinds 3 maanden mee op de fiets, maar ik heb dan ook de 'babymee' gekocht. Hierin kun je de maxi-cosi meenemen achterop Zodra Ruben overgaat op een ander autstoeltje, dat is ook rond de 9 maanden, dan gaat ie ook mee voorop de fiets!
hier bij het cb zeiden ze tegen mij als ze zelf kan gaan zitten en dat lang volhoud dan mag ze mee op de fiets en toen ze dat zeiden was ze 7.5 maand en iris kon al zelf gaan zitten met 7 maand