Ben er nu echt mee aan!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lizzie123, 7 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    voor de 3e keer een topic van mij! (sorry)
    Onze zoon al te lang aan de spuitluiers, sinds dinsdag aan de soya (zei cb) en de luiers zijn verminderd en het ging iest beter. Sinds gister is het krijsen bij ze fles! maar dan echt krijsen. Benen armen zwaaien, wel honger hebben en fles snel toehappen en na 1 slok begint het weer! Pepti proberen??

2. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat vervelend ,ik begrijp wel dat je erd oorheen zit.heb je topic ook gevolgd en vond het zo zielig voor je ventje:(Ik weet helaas niet wat je moet doen,maar wou je even aanmoedigen:)
    Hoop dat iemand reageert met advies

3. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    tja tis t proberen waard, maar zou t welin overleg met ka of cb doen.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Last van de keel? dat was het 1e wat ik dacht. vorig jaar heeft mijn zoontje dit ook gehad nl. Wou niet de fles, hapte wel toe en had ook honger maar na 1 slok wou hij niet meer en was het huilen e.d. Bleek dat hij toen ontstoken amandelen had. Welicht krijg je er slokjes in met een (plastic) bekertje? zo heb ik het toen gedaan en met een spuit die ik van de dokterswacht had gekregen. dan spoot ik de voeding heel langzaam naar binnen... maar een bekertje werkte beter. Heel veel sterkte! hoop dat je zoon snel opknapt!!!

5. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Heb je gecontrolleerd op spruw?
    Maar jeetje kan mijheel goed voorstellen dat je het niet meer weet!
    Hier nog zo'n mam!

Dus van deze kant een dikke knuf en ik hoop dat het SNEL beter mag gaan!

6. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    Ja alles nagekeken, geen spruw. Heb echt alles maar dan alles uitgelsoten. Bedje nog wat hoger, luuf op zn borstje neusspray andere voeding warm kruikje op zn buik voor de krampjes. Mijn ideetjes zijn op! Het cb net gebeld, heb je ook niks aan! Eerst zegt ie dat we door moeten op de soya, 2 tellen later weer de pepti. Dus ik vroeg wat ik nou moest, door met de soya? Nou zegt ie dan zal ik eerst even unive bellen als ze het wel vergoeden!!! OHHHH dan word ik zo boos, al doen ze dat niet maar voor hem is het goed, dan betalen we dat toch zelf! Hij maakt zich daar meer druk om dan ik.. Dus weer niet verder gekomen.. De soya maar even aan houden, tot volgende week dinsdag'?? 2 weken duurd het voor ze gewend zijn aan voeding toch?!?

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wat raar dat je aan de soya moest, dan heb je meer kans op soya allergie straks

bij onze cb zeggen ze juist Pepti.

Ons meisje heeft KMA, eerst zelf geprobeert met Peptie, toen ik het echt een verbetering vond ha opgebeld om te laten "testen"
    mocht ik zel doen en toen wisten we dat ze KMA had.
    Ha brief geschreven en nu krijgen we hetvergoed.
    Maar had het anders ook zelf betaald

als je ha niet vertrouwd, gewoon langs ha gaan

Deel Deze Pagina