Indroogstreepje of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aap, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aap

Aap Lid

18 apr 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Graag jullie mening. Dit is een foto van mn kruidvat 2 v 5 test van vanochtend. Was nega binnen afleestijd maar toen ik veel later weer keek zag ik toch n roze streepje. Wat moet ik hiervan denken?

Overigens heb ik pco, ben bijna twee jaar bezig - zucht - en is dit een ronde zonder medicijnen (en met natuurlijke eisprong!) ivm laparoscopie maand geleden en zit op cd 38, 11 dpo.

Alvast bedankt!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zie geen foto..

3. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ik zie ook geen foto

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ik ook niet, jammer was nieuwsgierig

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik ook niet, ben benieuwd

6. Aap

Aap Lid

18 apr 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry sorry sorry, mn foto was niet goed bijgevoegd!

Bij deze dan echt met foto (van gisteren)! Het originele bestand was te groot maar ik heb m nu als jpeg opgeslagen waardoor ie nu veel vager is geworden. Ik hoop dat jullie uberhaupt iets zien.

Dan ook nog een update: vanochtend weer getest en nu binnen de 5 minuten eenzelfde heel licht roze streepje. Hoef niet per se met daglicht te kijken ofzo, hij is heel licht maar je ziet m wel (helaas geen foto van). Gek genoeg is mn temp de laatste dagen wel wat lager dus ik ben bang dat dit (weer) een chemische zwangerschap is...

Wat denken jullie?

7. Aap

Aap Lid

18 apr 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    en bij deze ook mn tempkaartje!

8. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ik zie niks helaas

9. Aap

Aap Lid

18 apr 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee ik zelf ook niet op deze wazige foto, maar in t originele formaat wel :)

irritant zeg! Maar dan nog steeds de vraag (moeten jullie mij maar ff geloven dat er gisteren na lange tijd een streepje stond en vandaag weer maar dan al na 5 min): kan ik zwanger zijn met een super licht streepje binnen 5 min op kv 2v5 op 12 dpo en dit tempkaartje?

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Alles kan ?
    overmorgen nog eens testen, dan zou hij echt duidelijker moeten zijn.
    Met deze foto kan ik helaas helemaal niets

Succes!

11. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Ik zie wel een streepje, alvast voorzichtig gefeliciteerd,
    Ik wil je niet ongerust maken ( doe ik denk ik wel, Sorry!)
    Ik heb dus afgelopen zondag 5dagen voor m'n NOD ook zo'n test gehad.. Gisterochtend weer getest, en wederom weer 2 strepen, maar helaas beide testen toch vals positief, ben helaas vanmorgen ongi geworden..

Ik zou zeggen morgen nog eens testen, en zien of ie donkerder wordt! dan zou ik zeggen dat je hardstikke zwanger bent!

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Op mijn telefoon kan ik inderdaad een 2e streep zien al is je test wel erg geel. Ik denk wel dat je zwanger bent zeker met zo'n mooi temp kaartje! Ziet er goed uit, ik zou een een cb digi doen met indicator. Ik denk dat die zwanger 1-2 aan zal geven. En anders nog een paar daagjes wachten, streepje zou duidelijker moeten worden.

13. Aap

Aap Lid

18 apr 2012
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha lieve dames,

Thanks voor al jullie reacties! Ik ben erg blij dat een aantal mensen toch nog het 2e streepje zien... en ook dat jullie mn temp dus niet per se te laag vinden. Oehoehoe ik vind het zo spannend en durf, na bijna 2 jaar proberen bijna niet meer te hopen....

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik zie het helaas niet op deze wazige foto, hopelijk ben je wel zwanger en heb je snel een knaller.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

zie het niet goed op de foto, maar als jij het ziet is ie er toch lijkt me? Je temp kaartje ziet er naar mijn mening gunstig uit. Hopelijk is het raak meid, ik duim voor je :)

Deel Deze Pagina