wel doosje is fijn voor e.tos billendoekjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door chantal85, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik vind het doosje wat je erbij kunt kopen niet leuk voor op mijn commode, heb wel gehoord dat er veel verscbil zit in die doosjes; soms zou je de doekjes er niet makkelijk uit kunnen krijgen en zou hij niet makkelijk opengaan.
    Wie gebruikt deze doekjes ook en heeft een fijne box ervoor? Welk merk, missch zelfs een linkje? Alvast bedankt!

2. Melief

Melief Niet meer actief

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik gebruik ze zonder doosje. Lekker makkelijk.

4. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Hier ook de funkybox, een grote voor op de commode en zo'n platte voor in de luiertas. Bevallen erg goed!

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Die van Hema heb ik gekocht, even uitgeprobeerd en werkt prima.

6. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL

Doe je losse doekjes in die platte of een pakje? Ik heb m ook gekregen maar ik vind deze nog niet heel handig want geen enkel pakje past goed.

7. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ik had ook die van de Hema, maar al bij 2 zijn de lipjes om het doosje te openen afgebroken. Deze komt er dus niet meer in! Gebruik nu niks, maar ga nog op zoek naar een fijne voor straks op de babykamer. Ik lees dus mee!

8. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik heb ook zowel de commode-variant als de platte voor in de luiertas. In de platte doe ik het hele pakje, gebruik ook Etos billendoekjes. Past prima.

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier ook funkybox.

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Vind die funky box best kostbaar! Maar geen idee wat die van de hema kost? Kan m niet vinden op de hema site!

11. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Ik heb er een plat pakje in van zwitsal sensitive, was een gratis probeerverpakking. Andere doekjes/pakken nog niet geprobeerd.

12. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Ik heb ook een funkybox en in het begin allerlei soorten doekjes (met pakje) erin geprobeerd. De doekjes van europrofit (kruidvat) kwamen het beste uit mijn "test" :) Deze beleven niet hangen of plakken. Misschien een tip: als de verpakking bijna leeg is en deze verder in de box zakt kan je alvast de nieuwe doekjes eronder doen zodat je er makkelijk bij kan

13. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Hier de zilveren van Bebe-Jou. De Etos doekjes passen er prima in. Doe ze er niet los in overigens.

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Die gratis gele doos van zwitsal, is al gebruikt voor 2 kinderen, alle merken passen daarin.

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik gebruik geen opbergdoosje. Plak gewoon na gebruik de plakker goed dicht en klaar is klara ;)

16. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Hier een kruidvatdoos, bevalt prima.in de kruidvatbox zitten doekjes (die zijn minder). Daarna gebruikt met etos doekjes en bevalt prima.

17. SLT

SLT Lid

12 apr 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diverse doosjes geprobeerd ( en gesneuveld)... Funkybox en hema box was snel het klepje van stuk. Zo'n box werd nog al eens van de commode geschopt;). Zwitsal box al meer dan 5 jaar in gebruik en onverslijtbaar.. Tig keer gevallen, stickers opgeplakt etc etc maar bevalt het beste. Alle verpakkingen passen erin.

Deel Deze Pagina