Ik vind het doosje wat je erbij kunt kopen niet leuk voor op mijn commode, heb wel gehoord dat er veel verscbil zit in die doosjes; soms zou je de doekjes er niet makkelijk uit kunnen krijgen en zou hij niet makkelijk opengaan. Wie gebruikt deze doekjes ook en heeft een fijne box ervoor? Welk merk, missch zelfs een linkje? Alvast bedankt!
Hier ook de funkybox, een grote voor op de commode en zo'n platte voor in de luiertas. Bevallen erg goed!
Doe je losse doekjes in die platte of een pakje? Ik heb m ook gekregen maar ik vind deze nog niet heel handig want geen enkel pakje past goed.
Ik had ook die van de Hema, maar al bij 2 zijn de lipjes om het doosje te openen afgebroken. Deze komt er dus niet meer in! Gebruik nu niks, maar ga nog op zoek naar een fijne voor straks op de babykamer. Ik lees dus mee!
Ik heb ook zowel de commode-variant als de platte voor in de luiertas. In de platte doe ik het hele pakje, gebruik ook Etos billendoekjes. Past prima.
Vind die funky box best kostbaar! Maar geen idee wat die van de hema kost? Kan m niet vinden op de hema site!
Ik heb er een plat pakje in van zwitsal sensitive, was een gratis probeerverpakking. Andere doekjes/pakken nog niet geprobeerd.
Ik heb ook een funkybox en in het begin allerlei soorten doekjes (met pakje) erin geprobeerd. De doekjes van europrofit (kruidvat) kwamen het beste uit mijn "test" Deze beleven niet hangen of plakken. Misschien een tip: als de verpakking bijna leeg is en deze verder in de box zakt kan je alvast de nieuwe doekjes eronder doen zodat je er makkelijk bij kan
Hier een kruidvatdoos, bevalt prima.in de kruidvatbox zitten doekjes (die zijn minder). Daarna gebruikt met etos doekjes en bevalt prima.
Diverse doosjes geprobeerd ( en gesneuveld)... Funkybox en hema box was snel het klepje van stuk. Zo'n box werd nog al eens van de commode geschopt. Zwitsal box al meer dan 5 jaar in gebruik en onverslijtbaar.. Tig keer gevallen, stickers opgeplakt etc etc maar bevalt het beste. Alle verpakkingen passen erin.