Heb je mij weer haha maar denk vraag het toch ffies apart want niet iedereen leest denk alle onderwerpen Sinds maandagavond heb ik last van lage rugpijn echt zo'n zeurend pijntje normaal heb ik pas rugpijn als ik ongi ben geworden maar dat ben ik nog steeds niet. Je gaat toch twijfelen ben er misschien tevele mee bezig maargoed wie niet rond zijn nod. Wie had ook lage rugpijn nog voor zijn nod? en was toch zwanger of werd toch gewoon ongi?
Hihi... Gelijk heb je nieuwe topic openen. Menstruatie pijntjes en zwangerschap lijken erg veel op elkaar. Ik hoop dat men je wat duidelijkheid kan geven over wie er rugpijn had en toch zwanger bleek. Lieverd...waarom gooi je er niet nog een test tegenaan? Als je zwanger bent dan moet er nu toch wel een iets duidelijker streepje komen en heb je gelijk meer zekerheid en wij ook, haha Ninet
Haha ik sta steeds op het puntje om toch weer te testen maar wacht echt minimaal tot morgen en hopelijk red ik het tot vrijdag haha. Hoop ook dat er meerdere ervaring mee hebben.
Kun je niet herrinneren van je vorige zwangerschappen? Morgen pas testen..whaa! Wel gelijk laten weten beloofd?? vreet je je nagels niet op joh??
Nou ik ben echt zo'n vergeet doos weet wel dat ik bij 1ste zwschap veel last had van de rugpijn maar vanaf wanneer weet ik niet meer en de 2de ook last maar weet ook niet meer vanaf wanneer. en vreet mijn nagels niet op hoor hou gewoon dat gevoel vast van heb gisteren getest dus wacht gewoon een dag zou zonde zijn als ie weer vaag is dan weet ik het toch nog niet zeker vind ik en morgen zou hcg waarde toch al hoger moeten zijn en dan dus duidelijke streep. Wel kijk ik steeds op de wc haha of er niet toch een ongi aankomt., had toen straks krampen maar dat waren me darmen :lol; ff naar wc en krampen waren weg haha.
Drink je wel genoeg? Want het kunnen ook je nieren zijn die aan het protesteren zijn. Daarnaast lijken menstruatie en zwangerschapskwaaltjes veel op elkaar. Er zijn er vast bij die lage rugpijn hadden bij prille zw. schap maar ook die het hebben voor een menstruatie. Naar kwaaltjes kijken heeft dus weinig zin, afwachten helaas wel......Ik "voel" nu ook steeds meer, maar probeer mezelf niet helemaal gek te maken anders is de teleurstelling zo groot...Maar spannend dat je morgen al gaat testen, vandaag veel leuke dingen doen dan gaat die dag hopelijk zo voorbij.
Met het verschil dat mammadanielle al een positieve test in handen heeft gehad gisteren... Ik heb zojuist een topiv geopend over het deze maal juist niks voelen in vergelijking met de keren daarvoor toen ik geen pil slikte...maar toch ongie werd... Liefs Ninetje
Ik drink net zoveel als normaal dus ana me nieren zal het zeker niet liggen denk. En idd wat ninetje zegt ik heb al een vage posi test gehad gisteren. Als ik dat niet had verweet ik het echt aan de ongi maar nu twijfel ik dus. Weet wel dat je niet aan symptonen moet vastpinnen maar is toch altijd fijn andere hun ervaringen en meningen te horen.
Verrek ja dat had ik idd gister geloof ik gelezen dat je al een positieve test had gehad , dan ga je wel heel erg twijfelen! Spannend zeg. Lage rugpijn tijdens mn zw. schap heb ik wel gehad, maar of ik dat zo vroeg al had???? Ben het ook vergeten
Haal maar vlug een testje want ook ik denk dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn En je had tenslotte al een vaag streepje op je test dus ik denk dat er wel eens gefeest zou kunnen worden, hoop het in ieder geval. Veel succes!!
Even deze topic omhoog gehaald zodat ik morgenochtend hopelijk het goede nieuws kan lezen Daan! Ik duim heel hard!!
Nou meiden vanmorgen dus gelijk een test gedaan en wat denk je weer een vage positieve test eigenlijk weet ik het nu nog niet zeker ga dus vanmiddag maar weer eentje halen maar dan ander merk. Heb nog steeds last van mijn rug en gerommel in mijn onderbuik wat ik normaal tijdens ongi heb en niet ervoor. Lief dat jullie nieuwshierig zijn.