nou...we wisten dat we zeer snel voor een nummer drie wilden gaan, maar in één keer raak had ik nooit verwacht eigenlijk...Nummer twee is nu bijna 5 maanden. Maar wel weer heel spannend, maar ook een beetje eng toch weer. En wat helemaal bizar is toen ik 7 maanden zwanger was bleek mijn zusje zwanger te zijn. Zij is inmiddels 7 maanden zwanger en nu ben ik het weer! Moet het allemaal nog even tot me door laten dringen weet het echt nét pas. pff nummer 3...
dank jullie wel dames! toch leuk nu al felicitaties, want voorlopig weten alleen mijn man en ik ervan!
Soms kan het sneller gaan dan verwacht. Je hebt nog even om aan het idee te wennen, iig gefeliciteerd!
Ah joh, wat genieten met zoveel kinders! Ik heb vandaag net positief getest voor ons eerste kindje. Ik ben echt al heel de dag aan het dagdromen, ik vind het zo raar! Maar ben echt superblij, wat een wonder is het toch!
jullie ook allen van harte. moet nog een beetje aan het idee weer wennen, maar wist toen ik dit poste ook echt net een kwartiertje het goede nieuws. kon het aan niemand vertellen op dat moment. heeeeel spannend weer allemaal