Hallo iedereen, Ik ben zwanger jippie! Ik ben nieuw hier maar moet het even delen. Ik heb zaterdag morgen getest en er kwamen 3 positirve testen uit! =D Ik heb nog een vraagje aan jullie, als ik het goed heb berekend ben ik 11 december bevrucht. De clearblue test gaf 2-3 weken aan. Klopt dit dan of ben ik langer zwanger? Mijn vriend en ik komen er niet wijs uit!
Gefeliciteerd! Je zou nu iets meer dan 4 weken zwanger zijn lijkt me. Dus de test kan idd wel kloppen of het zijn er 2
Ik heb ook 2 dagen voor nod getest en cb gaf ook aan 2-3. De een maakt meer hcg aan dan de ander. En met ovulatie testen gewerkt dus weet zeker dat ik niet langer zwanger ben ; ) Van harte gefeliciteerd! !
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat betreft de aanduiding op de indicator, hieronder een overzicht van de weekaanduidingen. Clearblue DIGITAL zwangerschapstest met conceptie-indicator Je zal dan ergens tussen de 4-5 weken zwanger zijn, let op...dit is dus wel een indicatie omdat je HCG-waarde kan schommelen.
Dankjullie wel allemaal! Ik snapte er al helemaal niks meer van. Ik was helemaal niet bezig met zwanger worden. Het is onverwachts maar wel welkom! Ik has ook geen idee wanneer mijn eisprong is. Ik ben zwanger geworden door de pil heen,werk namelijk in d ehoreca en doordat ik op verachillende tijden ga slapen en daar niet over nagedacht heb,heeft er natuurlijk te veel tijd tussen gezeten. Maarja wij zijn blij!
Ik ook zwanger van de eerste! Vanmiddag test gedaan, ben 1 dag overtijd, en hartstikke positief. Nog erg onwerkelijk voor ons maar zo blij en zo erg gewenst! van harte gefeliciteerd en geniet ervan! PS.. ik zou het wel van de daken willen schreeuwen hihi heb jij daar ook last van?