Sneller raak dan we dachten

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Jannieke, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    Omdat we bij onze eerste 9maand hebben moeten proberen dachten we nu ook dat het wat langer zou duren. Oktober gestopt met pil en op oudjaar een licht positieve test! Nog paar testjes gedaan en ze werden steeds duidelijker. Gistere 2 van clearblue gedaan en 1tje ervan kwam op : zwanger 1-2 !!! Dus dadelijk even bloed laten prikken bij HA en dan weet ik straks of de hcg goedzit!!!!

2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Gefeliciteerd!

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wij besloten in september voor een broertje of zusje te gaan. Omdat we met dochterlief een half jaar hebben moeten klussen (en dat was nog snel aangezien we wisten dat het zaad van manlief niet zo goed was), hadden we zoiets van "zal vast wel ff duren". In onze omgeving hoorden we ook vaak verhalen van mensen die er ineens veeeeel langer over deden of die uiteindelijk in de mmm belanden. Het was voor ons dan ook best wel een verrassing dat we gelijk de eerste ronde zwanger bleken te zijn. Het kan dus sneller gaan dan je denkt! Gefeliciteerd iig met je zwangerschap!

4. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Van harte gefeliciteerd!
    Hier precies zo...Senn duurde ook ongeveer 7 maanden, niet heel lang, maar goed je weet nooit hoe lang het duurt voordat je weer zwanger wordt.
    september besloten om voor een 2e te gaan en ook een maand later een positieve test in handen :) binnen 1x dus :D

5. Mnon

Mnon Niet meer actief

Bij mijn dochter duurde het ook 9maanden nu eerste ronde raak! Had wel al voor het verwijderen van mijn spiraal een goed gevoel erover! Ik testte 5 dagen voor nod, voor de lol met de gedachte is nu toch nog negatief, omdat het te vroeg is, bleek toch positief! en nu al ruim 16 weken!

6. S87

S87 Actief lid

15 aug 2013
    249
    0
    0
    creabea
    in het noorden
    Hoera allen van harte gefeliciteerd!!!
    Hier ook sneller dan verwacht in ronde 4.

7. amaryllis1986

amaryllis1986 Actief lid

30 jul 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meiden! Beter zo dan anders!

Bij mijn dochtertje was het in de eerste ronde raak. Had bij de tweede het gevoel dat het wel eens langer kon gaan duren, omdat ik tijdens de pil bijna iedere maand doorbraakbloedingen had.

Ben vanaf 1 december gestopt met de pil en dus nu ook weer direct de eerste ronde raak! Voel me ook erg gezegend hiermee!

8. mamavang

mamavang Niet meer actief

GEfeliciteerd

hier ook lekker naief..
    1x onveilig gedaan in nov en tadaaah ..

9. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Wat heerlijk voor jullie allemaal, geniet ervan!

Mijn situatie is helaas anders. Bij onze eerste was ik in de tweede ronde zwanger, nu zitten we alweer in ronde 9... In april gestopt met de pil, in oktober had ik een positieve test in handen, maar dat werd helaas een miskraam...
    Heb deze ronde net mijn ei gehad, dus we zullen het zien over een week of 2... Voor ons in ieder geval geen mmm, dat wilden we bij de eerste niet en nu ook niet.

Heel veel geluk en alle goed voor het nieuwe jaar, met mooie, gezonde beebjes! xxx

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

11. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Gefeliciteerd!

12. bamjolan