Heb momenteel geen cyclus en ben aan het wachten op mijn eerste menstruatie na men curretage. Vanaf de dag dat ik negatief teste ben ik ovulatietestjes gaan gebruiken. Die werden eergisteren positief dus zogezegd eisprong binnen de 24 tot 48u. Had eergisteren ook vruchtbaarheidsslijm opgemerkt. Vandaag teste ik lichter en dus niet meer positief. Het gekke is. Vanmiddag ging ik naar het toilet en had licht roze afscheiding. Nu een paar uren later niks meer. Ik dacht ok mijn lichaam is in de war ik ga ongesteld worden. Heb ook die krampjes. Maar nu begin ik behoorlijk te twijfelen omdat het gestopt is. Kan je licht roze afscheiding hebben rond je eisprong? en ook wat krampjes? *zucht* ik wil eigenlijk gewoon ongesteld worden....
mamavanbo, idd weet ik maar 'k vind de bijhorende krampjes zo vreemd. Mijn lichaam is serieus met mijn voeten aan het spelen. Ik zou echt graag wat duidelijkheid krijgen.
heb er dan ook wel wat krampjes bij, ongikrampen, gevoelige buik. nu is dat gevoel over dus denk dat mijn ei geweest is.
bij mij blijft het wat duren die krampjes op en af... Als ik binnen 14 dagen niet ongesteld ben dan mag ik naar de gynaecoloog dan mag die mij eens binnenste buiten keren. Stomme curretage. Ok, beetje kinderachtig van mij maar ik hoop dat ik het noooooit meer moet meemaken!