wie kan mij helpen (op komende miskraam)

Discussie in 'Miskraam' gestart door mariska280, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska280

11 mrt 2011
    31
    0
    0
    verkoopmedewerkster slagerij
    Alkmaar
    Hallo allemaal,

Ik zal even het hele verhaal vertellen. Ik ben inmiddels 5 weken zwanger. Afgelopen dinsdag kreeg ik ontzettend last van mijn buik zo erg dat ik geen eens mijn spijkerbroek meer dicht kon houden. Dit tot woensdag ochtend afgewacht. Woensdag middag heb ik de verloskundige gebeld met deze klachten want het was eigenlijk alleen maar toe genomen. Ze heeft meteen een afspraak gemaakt met de gyn en kon direct komen. Na bloedonderzoek en een innerlijke ego konden ze eigenlijk nog niks vinden maar er zat ook geen vrucht in mijn baarmoeder. Ik hen een hcg van 200 dat is erg laag in dit stadium maar ze zei nog geen paniek misschien ben je wel nog niet zo ver. We gaan vrijdag verder onderzoeken. Die avond ben ik wat gaan vloeien niet echt heel erg maar het was er wel. Ik nog gedacht en tegen mijn man gezegt dat komt waarschijnlijk door de echo dus geen zorgen. De volgende ochtend was de pijn alleen nog maar erger geworden maar het vloeien was gelukkig weer gestopt. Met lopen begon mijn buik nu ookal zeer te doen en ik kon alleen nog maar een joggingbroek aan. Ik s'middags weer naar de gyn om een bloedonderzoek briefje op te halen en de assistente vroeg me hoe het ging ik zei dat de pijn alleen maar erger werd en ik moest meteen weer bloedprikken en naar de gyn. Daar werd dus tegen ons gezegt dat het vruchtje in mijn buik niet goed is en het is niet te zien waar het zit. Het kan in mijn baarmoeder zitten maar het kan ook een bbz zijn ze kunnen het niet zien met de echo. Het hcg had in 24 uur moeten verdubbelen en dat was maar iets gestegen maar dat was echt veel te kort. Nu is ons verteld dat ik binnen een week een miskraam ga krijgen en dat ik met een week terug moet komen bij de gyn.
    Nou is mijn vraag is er iemand die dit ook heeft mee gemaakt, ik vind het bestwel eng de gyn vond het verstandig als ik nu niet ging werken en ik moest me heel rustig houden.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben gewoon erg bang dat het een bbz is en dat hij in mijn buik ploft omdat er in de baarmoeder niks te zien was alleen een heel dik baarmoeder slijmvlies.
    Alvast bedankt voor jullie antwoord.
    Mariska

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He mariska,

Hier ook iemand die zich rustig moet houden... Weliswaar geen buikpijn, maar wel bloedverlies... Woensdagavond begon het bij het afvegen, gisteren bloedverlies (stolsels) gehad, gisteravond nam dat af, nu afwachten wat het vandaag doet...

Blijf echt thuis, je hoeft niet op bed te gaan liggen, maar doe echt rustig aan!

Ik weet niet zeker of ik een mk heb, er was op de echo ook bij mij niks te zien... Bloed is afgenomen en ik hoor dinsdag pas meer.... Gaat bij jou sneller dus ;)

Knuf hou je taai....

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb het ook gehad, bij mijn tweede MK. Ze waren toen zo bezorgd dat ze me op hebben genomen en direct een laparascopie hebben gedaan. Gelukkig geen BBZ toen, en ze hebben wme twee wweken later gecuretteerd omdat de MK niet goed op gang kwam. NNZ is super gevaarlijk. Neem alle adviezen die ze geven in acht, en bel zodra je je ook maar iets slechter voelt of je zorgen maakt.

Deel Deze Pagina