Ik lijk wel een bejaarde. Ben 17 weken zwanger eigenlijk nog niet eens een buikw en zeker niet wat in de weg zit. Maar als ik me aan moet kleden..jeetje mina. Mn benen optrekken lukt bijna niet :s echt een rot gevoel.. Ook steeds stekende krampjes die wellis doortrekken naar de vagina geel vreemd.. Kan er niks over vinden dus iemand enig idee? Ik dacht aan darmen of baarmoeder die in de weg zit ofzo?
Ik heb het iets anders, als ik buk of mezelf dubbel vouw dan voel ik het ook erg in mn buik. Heb t idee dat mn baarmoeder dan in de weg zit, misschien dat het bij jou ook zo is. Heb dan steekjes in mn schaambot en liezen soms.
Ja hoor klinkt bekend Volgens mij komt het doordat je baarmoeder veel gevoeliger is, en die druk je een beetje samen als je bukt. Ik heb nu steeds een verkramping van mijn baarmoeder als ik buk. Irritant! En die steekjes beneden herken ik ook, geen idee wat dat is eigenlijk. Misschien iets met banden of zo?
Jeej ik ben allang blij dat meer mensen dit herkennen. Ik word altijd gelijk panies als ik pijntjes heb maar denk inderdaad iets met je banden en dat de baarmoeder in de weg zit. Maar heb dan gewoon ff bevestiging nodig
Klinkt ook wel een beetje als bekkenpijn, die steken in de vagina.. Hier is het ook echt een ramp om sokken of een broek of rok aan te trekken
Fijn he, herkenning, bedacht me nog als aanvulling het volgende... Als ik zit met mn benen ver uit elkaar en dan buk dan gaat het beter en trek tegenwoordig zittend mn broek aan, scheelt ook een boel.
Ik heb het ook...benen optillen is een ramp. Gelukkig heb ik er nu pas de laatste weken echt last van. Ik schuifel tegenwoordig ook ipv lopen
Tnx voor de tip mamael! Zal er eens op letten. Enne met 39 weken kan ik wel voorstellen dat het wat moeilijker gaat haha. Nog even volhouden
Zou wel echt balen zijn. Roep al vanaf begin dat ik daar zo bang voor was... Loop al bij de fysio rond
Tja ik loop er bij deze zwangerschap al vanaf 6 weken mee... Slik nu veel visolie (3000mg) en dat helpt! (tip van een acupuncturist)
Nee dat word alleen maar erger haha. Je buik komt gewoon steeds meer in de weg te zitten.. Bekkenpijn voel ik als steken in schaambot/stuitje, heupen en liezen.
Steken in schaambot,liezen,stuitje en billen is idd bekkeninstabiliteitspijn! Ben het eens gaan googlen aangezien ik zelf erg veel last heb van m'n stuitje wat naar m'n bil en been trekt, waardoor ik soms door m'n been heen zak.... Ook pas 17 weken zwanger... Ff met je fysio of huisarts overleggen dus!
Heb dat gelukkig niet elke dag en niet zo erg als jullie beschrijven, op het moment alleen met benen optrekken. Waar zit met 17 weken je baarmoeder eigenlijk? Ik vind het boven mn vagina zo hard aanvoelen en dat is irritant met benen optrekken...dat ding moet toch hoger zitten dacht ik?
Ah oke dan zit dat ding nog steeds lager dan ik dachtlastig als het je eerste zwangerschap is haha gelukkig zijn er daar de pro's voor
Hihi denk dat bij Sylvano ik een echte voetbal voelde toen ik 20 weken was. Inmiddels zit m'n baarmoeder nu al boven het botje maar nog geen voetbalgevoel...