Ja, als 18 jarige van mijn rij instructeur. Die had ook al een relatie met een ander jong meisje, over de speaker ruzie met zijn vrouw waarmee hij in scheiding lag en aan de lopende band onwijs overschrijdende opmerkingen plaatste. Ik had geen idee, was denk ik onwijs naïef en heel onzeker, kreeg weinig begeleiding en had dus geen idee wat te doen, mijn mond maar gehouden dus.
Geen ervaring mee gelukkig. Begrijp ook niet waarom iemand ieys dergelijks zou willen sturen naar wie dan ook. Las wel een aardige tip om als reactie te geven als iemand het stuurt: "ah leuk Dankje. Heb 'm op direct op insta gezet. Wel met jouw naam erbij. Ere wie ere toekomt
Mijn moeder bedoel je? De oma van m’n kinderen? Haha! Nou, dat is dezelfde moeder/oma die ik elk jaar een week laat overvliegen naar Zuid Frankrijk als wij er 3 weken zitten. En ELK JAAR weer zegt ze de laatste avond: ‘nou jongens, als ik morgen weg ben kunnen jullie mooi weer met geluid een wipje maken’ De eerste keer kroop C onder de tafel ongeveer. Nu zegt ie: ‘goed dat je het zegt. Was ik net van plan’ Ik heb het echt niet van een vreemde
Dat gaat toch 9/10 zo…. Wat heeft zij gedaan waardoor dat gebeurd is….? Heeft ze een opmerking gemaak? Keek ze te lang? Gaf ze een knipoog? Had ze een kort rokje aan? Teveel decolleté?
Letterlijk een haak erdoor? Of aan een wandhaak gehangen? Pijnlijk wel beiden Figuurlijk kan ook, dat weet ik wel
Ik zit al weken te vissen. Hoedje op. Regenpak aan. Hengel in het water. Maar nee hoor. Nog niks aan die haak