Wel eens een berichtje naar de verkeerde persoon gestuurd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gewoonmama, 4 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Had een x een "ruzie" met iemand op de app en wou het me vriend laten lezen dus maakte er een printscreen van maar die stuurde ik dus niet naar me vriend maar naar degene met wie ik "ruzie" had 🙈

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En zijn jullie op haar verzoek ingegaan? :D

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb wel eens per ongeluk iets naar mijn vader gestuurd ipv naar mijn man. Maar dat was dan zoiets als 'schil jij alvast de aardappelen als je thuiskomt?'. Mijn vader is wel vaker de klos, heb hem eens midden in de nacht gebeld, hij zit bij mijn noodnummers zeg maar en ik was met mijn telefoon in bed in slaap gevallen en heb toen dus blijkbaar iets ingedrukt. Ook heb ik wel eens per ongeluk geluid via WhatsApp opgenomen en doorgestuurd. Man en ik liepen naar boven om naar bed te gaan en ik zat op hem te vitten ;)

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Ik heb wel eens om 2 uur 's nachts een appje gestuurd naar mijn leidinggevende met de tekst 'liefie, ik ben klaar, kom je?'.... Bedoeld voor mijn man dus (en ik bedoelde dat ik klaar was in de badkamer ;)). Zij was toevallig op een feestje en las het berichtje dus ook gelijk, ze appte me terug 'ik weet niet op wie je ligt te wachten, maar het klinkt spannend'. :D

Schaamschaamschaam

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Van de week nog.. Stuurde een foto van een Sinterklaaspakket naar een stagiaire ipv van manlief.. Zij: lekker hoor, geniet er maar van!
    Ik: die ligt voor je klaar!

Overigens het Sinterklaaspakket had ik speciaal gemaakt voor alle stagiaires.

6. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Lang lang geleden naar mijn stiefmoeder ipv nicht dat ze de lange vloeitjes niet mocht vergeten want dat we anders niet konden blowen. Ouders waren op vakantie en ik was alleen thuis.

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja. Ik wil er eigenlijk niet eens over nadenken.
    Meer dan eens.
    Meer dan twee keer.

*schaam*

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wahahaha oh wat erg.

9. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Mijn zoontje toen hij een jaar of 4 was.. Hij was kennelijk met mijn man zijn telefoon aan het spelen sochtends vroeg. Toen mijn man smiddags zijn telefoon pakte had hij ontzettend veel berichten op de groepsapp van zijn werk (politieagent)Het bleek dat ons zoontje een hele foto reportage van onze bovenverdieping had geappt en als laatste foto zijn blote piemel naar de groepsapp had gestuurd. Omdat het een vrij wazige foto was leek het op het eerste gezicht ook nog eens of het mijn man zijn eigen Willy was. We konden wel door de grond zakken! Ook erg hard om gelachen hoor maar mijn man heeft wel even het 1 en ander toe moeten lichten bij zijn collega's 😅

10. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113

Oeps.. en hoe reageerde ze?

11. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Ik ging naar zwangerschapszwemmen en ik kreeg onderweg een berichtje van mijn vriend met de tekst: "veel plezier in het zwembad, het zal jou en ... (naam dochter) goed doen". En hup, in plaats van alleen naar mij belandde deze in de groep app met zijn ouders, zus en zwager.
    We hebben t blijkbaar tactisch opgelost door te zeggen dat ... er niet was want ze was niet lekker . We deden dus alsof ... een zwemvriendin was.
    (Achteraf zeiden ze dat ze ons verhaal geloofden)

12. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Oh ja, zelfs nog in de sms tijd. Wilde een berichtje naar een vriend sturen, stuur ik hem naar een vriendin die tegenover mij zat. Antwoordt ze 'je moet hem niet naar mij sturen doos. Dan leest hij hem niet'
    Met whatsapp is het mij ook wel een paar keer gebeurd. Dan had mijn vriend als laatste in een groep geantwoord en dan stuur ik per ongeluk naar de groep ipv direct naar hem. Gelukkig tot nu toe onschuldige dingen als ' die &#@-€ trein heeft alweer vertraging'

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier ook weleens. Heb van mijn werk 4 groeps-appen. Nog 1 van de school van de oudste en een groeps-app met vriendinnen.
    Er gaat nog weleens een bericht voor mijn werk de app van de vriendinnen in. Hilarisch welke antwoorden je dan weleens terug krijgt :D
    Verder nooit eigenlijk

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh dat is stom zeg!

Ik heb denk ik 3x in mijn leven naar de verkeerde persoon geappt, maar niks ergs. Bijvoorbeeld "Hoe laat kom je naar huis" naar de buurvrouw, wat voor mijn man bedoeld was. Of een foto van de kinderen naar een vriendin i.p.v. naar mijn man. Gelukkig doen mijn man en ik niet aan schunnige berichtjes. :)

Ik heb wel een keer op mijn werk via de communicator een berichtje gehad van een junior collega óver mij, tegen een andere collega. Was op zich niet zo heel erg, maar hij had het meteen door en stond ook binnen een minuut aan mijn bureau en hield niet op met zich te verontschuldigen. Die jongen schaamde zich zo en kroop zo door het stof, dat ik er eigenlijk wel om kon lachen en heb hem vergeven. :D Was een wijze les voor hem.

15. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Ik kreeg onmiddellijk een vrij hysterisch telefoontje dat ik niet moest riskeren om te blowen en dat ik me moest gedragen en blablabla. Uiteraard gingen onze plannen gewoon door :D.

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Leuke reactie. Geluk dat je een vrouwelijke leidinggevende had. Bij een man zou het veel erger zijn. :D

17. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oh nee!!!!!:D

Wordt ie nu nog mee 'gepest' waarschijnlijk?!

18. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    OMG haha dat is echt heel grappig, ik lig helemaal in een deuk hier.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, op mijn werk. Ik kreeg altijd mails van een Franse secretaresse die zoveel rare fouten in het Engels maakte, dat het gewoon grappig was.
    Op een gegeven moment had ze een mail naar mij gestuurd met de gegevens van het hotel, de taxi en de afspraken die mijn collega in Frankrijk zou hebben. Ik had alles rood onderstreept en het naar mijn collega doorgestuurd met 'haha, moet je dit weer lezen, hierbij je reisgegevens'...maar i.p.v. forward had ik op reply gedrukt. Vreselijk. Ze had al een tiran van een baas en was veel te lief, dus hier heeft ze ook nooit op geantwoord, vond het wel wat sneu achteraf.
    Andersom moest mijn collega voor het werk een week of twee naar het buitenland in de bush bush met niet echt geweldig internet verbinding, dus ik moest zijn mails lezen en de belangrijkste mails doorsturen naar een ander emailadres van hem.
    Kennelijk had een andere collega een mail naar hem doorgestuurd, die dus dacht dat hij hem naar een ander had gestuurd en toen hadden ze het over 'die k.lootzak van een P. (mijn collega dus) die de pot op kon met zijn plan enzo'. Was zo'n arrogant rotmannetje die dat had gedaan, dat ik meteen die mail heb doorgestuurd naar mijn collega.
    Een uurtje later ging de telefoon, was het dat mannetje weer 'hoi Jo, hoe is het met jou, blablabla (normaal deed hij nooit aardig tegen mij) en jawel... 'ik heb per ongeluk een mailtje naar P. gestuurd wat voor een ander bestemd was, kun je dat deleten? Nee, helaas, is al doorgestuurd. Haha, weg was zijn slijmerige toontje :p. Mijn collega is heel boos op hem geworden.

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Haha, geweldig!

Deel Deze Pagina