Wel eens een berichtje naar de verkeerde persoon gestuurd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gewoonmama, 4 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Ik ontvang regelmatig berichten die niet voor mij bedoeld zijn. Mijn partner en ik hebben namelijk bijna dezelfde naam, iets in de trant van Patrick en Patricia zeg maar ;) Dat gaat dus regelmatig fout!

2. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

ik heb het wel met opzet gedaan.
    ik vond een man erg leuk en wilde graag afspreken.
    hij zou naar een festival gaan waar ik ook zou zijn. per toeval kwam ik daar achter. ik deed net alsof ik een vriendin smste en stuurde dat we op mannenjacht gingen etc. ik stuurde dat dus naar hem. ik kreeg meteen antwoord en we hebben vervolgens de hele avond gesmst en daarna nog 5 maanden gescharreld :D

3. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja regelmatig maar dat gaat over de trein of een foto van de kat en de kinderen wat ik dat naar een vriendin stuur ipv mijn vriend

4. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Oh vaak zat maar geen genante dingen.

Mijn schoonzusje stuurde een paar jaar geleden een appje met foto van mijn neefje en nichtje toen nog baby die hand afdrukjes maakte op schilderij. Stond bij, leuk he verrassing voor tante.... Was dus verrassing voor mij, ze wilde die foto aan een vriendin laten zien haha.

5. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

Ik heb het zeker wel eens gedaan over een oud collega die er een potje van maakte dat wilde ik naar een collega vriendin sturen (heel on- collegiaal) maar stuurde het naar de desbetreffende persoon.

Maar ook bewust een keer gedaan naar de man die ik wel zag zitten, een nep berichtje naar een vriendin gedaan en die bewust naar hem gestuurd over hem dat ik een leuke gozer op het oog had maar niet wist hoe verder en wat hij van mij vond,m vervolgens smste hij terug dat hij wel een date zag zitten een week later gingen wij op date en inmiddels is dat bijna 8 jaar geleden en zijn wij getrouwd en 2 kindertjes verder.

6. Islah

Islah Niet meer actief

Een vriendin had me eens haar nummer gegeven, echter ze had 2 getallen per ongeluk omgewisseld. Verkeerde persoon geappt dus. Maar gelukkig geen gevoelige informatie of vreemde dingen erin geschreven haha.

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha geweldig :D

8. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik heb eens een veeeeuls te pikante foto naar een gezamelijke vriend gestuurd ipv mijn man.

Dat moment dat hij online kwam en je 2 blauwe vinkjes ziet verschijnen.. pffffff hoe beschamend.

9. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Jep iets over spacecake naar m'n moeder als puber :) ze wist niet wat dat was

10. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Vroeger naar mijn toenmalige vriendje terwijl ik het berichtje naar mijn beste vriendin wilde sturen. Er stond in over hoe saai hij was en zo verlegen. Oeps..

11. Amare

Amare Niet meer actief

Ja, ik wilde wel eens naar m'n man sturen dat ik m'n moeder beu was, omdat ze niet vaak genoeg wist te benadrukken dat ik dik was.
    In plaats daar van stuurde ik het naar mijn moeder dus.
    Heb snel haar telefoon gevraagd met de smoes dat het een intiem appje was en heb m kunnen wissen.

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    yup, naar mijn manager;)
    Ze had voor de zoveelste keer fouten gemaakt en nog wat dingen. Ik was met een collega over haar aan het roddelen via de mail.. dat het een dom blondje was en dat ik blij zou zijn als ze op zou zouten met dr dikke kont. incl alle bijpassende smiley's.:)
    ik had dus 2 mailtjes open staan, moest de manager nog iets mailen en dus de mail van mn collega. ik heb het berichtje in het schermpje naar mn manager getypt en verstuurd. nog niks door, totdat ik een automatisch afwezigheidsmailtje terug kreeg van de manager:$
    echt, mijn hard bonste in mn keel en in PANIEK dat ik was:D
    mailtje terug gelezen en thank god had ik haar naam er niet in gezet een ook niet die van mn collega.
    ik heb toen de volgende dag eerst een collega manager van haar gebeld met de vraag of zij in haar mail kon komen en of zij pleaaaase dat mailtje wilde wissen. dat ik het met mn zusje over een stal genoot had en ik het per ongeluk naar haar gestuurd had en dat het wel erg raar zou zijn als ze dit zou lezen:)
    ze kon hem niet wissen. heb toen maar mn manager gemaild dat het niet voor haar bestemd was. heb er niks meer van gehoord maar elke keer als ik haar daarna zag, wist ik me even geen houding te geven...

13. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Ja ik! Ik had een SMS je getypt, bedoeld voor mijn man, dat ik zo'n zin had in lekkere sex met hem. En dat stuurde ik....naar mijn vader :$
    Meteen erachteraan geappt dat dat niet voor hem bedoeld was, schaamschaam

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    :$:$ hoop voor je dat je geen verdere details heb benoemd in je sms :cool:

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik zal wel de enige zijn, maar ik snap hier het schaam moment niet van?

16. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik had vroeger een date en diegene was gewoon niks aan.dus stuurde een berichtje na me nicht dacht ik.
    Hoi oohh date was niks aan wat een sukkel en hij was saai.
    Stuurde ik dus na hem inplaats vn me nicht :)

17. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Omdat je toch de naam aan niemand vertelt voor je kleine geboren is?

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Toevallig van de week nog. 😟 Het zweet brak mij letterlijk uit en ik kreeg hartkloppingen de SECONDE nadat ik mij realiseerde dat ik een niet-zo-positief berichtje had gestuurd over een moeder die ik ken. Die moeder had ik net een paar minuten eerder een berichtje gestuurd en haar naam lijkt erg op die van een goede vriendin die ook bovenin mijn lijst stond. Dus het berichtje ging naar die niet-zo-sympathieke moeder zelf ipv naar mijn vriendin. 😓😓 Shit wat erg. Gelukkig heb ik mij eruit weten te lullen maar ik let voortaan echt goed op voordat ik op 'send' druk! 😅

19. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    12 jaar geleden stuurde ik een vriendin de vraag of ze mee ging stappen. Lekker op mannenjacht. Per ongeluk verzonden naar een jongen die acute bindinsangst kreeg toen t wat serieuzer werd tussen ons. We hadden al een poos geen contact gehad. Ik schaamde me dood. Maar door die sms was hij savonds in dezelfde tent als ik. En inmiddels zijn we 10 jaar getrouwd 😊

20. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113

Oh echt hilarisch haha
    En hoe reageerde jullie vervolgens?

Deel Deze Pagina