Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier maar lees al wel een tijdje mee. We zijn pas net begonnen maar het gaat gelijk al niet zoals in het boekje en daarom wil ik het toch graag in de groep gooien. Ik heb na een lange periode zonder pil twee maanden weer de pil geslikt en in november gestopt. Mijn cyclus was altijd snel weer op gang dus ik ging er vanuit dat dat nu weer het geval zou zijn. Ik had vandaag ongesteld moeten worden maar werd dat eergisteren. Alleen dat was nog geen dag met veel bruin en een klein beetje rood. In plaats van mijn 4 dagen volledig leeglopen die ik anders heb. Wat moet ik hier nu van maken? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik zwanger ben maar vind het zo bizar. Ik weet niet helemaal zeker of ik echt op de dag nauwkeurig ben wanneer mijn nod is. Wat denken jullie? Toch alvast een test doen of moet ik nog even wachten? Ik weet inmiddels helemaal niet meer wat ik moet denken .
Ik heb dit ook wel eens gehad maar helaas kwam de echte stroom toen pas een paar dagen later op gang. . Bij mijn tweede en derde zwangerschap heb ik allebei rond nod een dag of twee bruinverlies gehad. Een zwangerschap heb ik een gezond kind uit, de andere is in een MA geeindigd. Dat kan dus ook. Maar zeker weten doe je het als je test...
Nou dan ga ik nu toch maar een rondje kruidvat, ik ga er nog steeds vanuit dat dit mijn ongesteldheid was maar stel dat...wat als... Oftewel ik ga NU naar de winkel. Ik ben hier zo slecht in ....bedankt!
je bent nog zo kort gestopt je kan voor zekerheid een testje doen maar t kan ook van t ontpillen zijn je lichaam moet t nu zelf weer gaan doen en dat kan op en rare manier gaan en je lichaam kan je flink voor de gek houden succes
Het kan inderdaad ontpillen zijn, het zou ook een innesteling kunnen zijn van een laat ei. Ik zou over een dag of 2 nog een keer testen en even afwachten.
Is dat ontpillen zelfs al zo erg als je hem 2 maanden gebruikt hebt? Zou me wel voor kunnen stellen dat mijn nod later is dan ik verwacht ik weet het namelijk niet precies omdat ik het pas ben gaan bijhouden. Net wel een test gedaan, hartstikke wit dus ik ga het nog maar even aankijken. Toch vind ik het raar, ben nog nooit zo kort ongesteld geweest.
Ik heb dat ook een paar keer gehad, dat ik eerst een dag wat bruinverlies met wat rood had, toen een dag niet, toen weer een dag wel en dat het daarna pas echt doorkwam
Voorlopig zet er nog niets door. Heb dit nog nooit zo meegemaakt. Ik ga er maar van uit dat dit het dan was. Vraag me af of het kwaad kan als je maar zo minimaal ongesteld bent geweest?
Volgens mij moet je minimaal 1 dag rood bloedverlies hebben wil je het als een menstruatie zien. Ik denk dat je lichaam nog moeite heeft om de hormoonhuishouding weer op te pakken. Soms kan het wel maanden duren voor er een menstruatie komt, ook al heb je maar 2 maanden de pil geslikt.
Toen ik stopte met de pil ben ik 3 maanden niet ongi geweest. Wel tussendoor af en toe een dagje bruin bloed verlies. Maar meer ook niet. Dus het kan heel makkelijk dat het nog even duurt. Zou wel eens in de zoveel tijd even een testje er tegenaan gooien, dat je wel in de gaten houd of je zwanger bent of niet. Mijn ha zei toen tegen mij dat ik om de week een test moest doen. Succes
Ik ben na het stoppen gewoon ongesteld geworden, alleen nu ineens niet. Ik ben wel vaker periodes met de pil gestopt en had eigenlijk gelijk weer een goede cyclus. En in die periode slikte ik al 15jaar de zelfde pil die ik nu ook slikte. Vind het maar frustrerend hoor maar je zal wel gelijk hebben. Ik ken mijn lijf gewoon zo niet met deze rare dingen.
Ik ben nu een half jaar gestopt met de pil, en ik heb nog steeds een minimale menstruatie. Ik dacht deze keer dat het na minder dan een dag alweer voorbij was, gelukkig vandaag toch weer ongi, en nu wat meer (maar nog steeds ontzettend weinig). Ik heb altijd een redelijk lichte menstruatie gehad, maar sinds ik gestopt ben met de pil nog minder. Maar het gaat nu langzaam de goede kant op, dus geef het een beetje tijd. Hoe vervelend het ook is, zelfs na maar 2 maanden pilgebruik moet alles weer even resetten.
Ik heb hetzelfde, het is bij mij de 1e ronde. Morgen is mijn Nod, heb al een dikke week last van ongesteldheidsgevoel, en had gisteren en vandaag een klein beetje bruin bloed... Verder niks meer, Dit is nu geen ongesteldheid toch?? De nieuwe ronde begint pas als het echt rood bloed is??
We wachten het nog maar even af dan . Loop hier nog steeds met buikkrampen rond, als dat zo blijft gooi ik er volgende week nog een testje tegenaan en verder klussen we maar vrolijk verder...je moet wat he? Ik wou dat ik gewoon een led lampje had die ging branden als het raak was hihihi dat zou een hoop gedoe schelen.