Ik zelf niet, maar mijn oom heeft er een handje van steeds in de groepsapp te vragen aan mijn tante hoe laat ze thuis is. Heb de groep maar op dempen staan omdat 90% van de berichten lollige familieleden zijn die reageren met hoe laat ze thuis zijn
Is me een handjevol keren gebeurd, maar nooit iets waar ik me voor hoefde te schamen. Meest recente keer was dat ik naar mijn man wilde appen: "Hebben we nog <ingrediënt>", maar dat ging per ongeluk in de buurtapp. Die ontplofte natuurlijk Verder over het algemeen iets naar mijn man, wat dan bij de laatst geappte persoon terecht komt. Gelukkig app ik geen schunnige dingen naar mijn man.
Hier ook eens een pikante foto verkeerd gestuurd 'Gelukkig' stuurde ik de foto naar een vriendin. Hoewel ik me doodschaamde besefte ik ook dat het erger gekund had. Sindsdien denk ik wel even twee keer na voor ik iets in die trant stuur.
Ik had akkoord gekregen voor een operatie en stuurde een foto van de brief met de handtekening van de arts eronder naar m'n moeder, omdat die ook in spanning zat te wachten thuis. Die app ging alleen niet naar m'n moeder, maar naar de WhatsApp-buurtpreventie-groep Toen wist iedereen dus waar ik aan geopereerd zou worden, etc. Was niet zozeer iets om me voor te schamen, maar een beetje gênant was het wel
Ja. 1x per ongeluk naar mijn ex-schoonmoeder. Was eigenlijk voor mijn toenmalige vriend bedoeld met de vraag of hij even wilde reageren op zijn moeder, omdat ze weer zo liep te zeuren.
Dat niet maar weleens op t werk dat ik zat te mailen met mijn vriend en tussendoor ook met mijn baas en dat ik per ongeluk xxx onder de mail naar mijn baas zette.
Is volgens mij nog nooit gebeurd (afkloppen) Heb wel eens een berichtje gehad die niet voor mij was, maar daar stond niet zoveel spannends in.
Oh jeetje ja hoor. Meestal vrij onschuldige dingen naar mijn moeder of zussen, maar ook wel een keer een seksueel getint berichtje naar mijn moeder.... niet handig. Regelmatig stuur ik mijn beste vriend een boodschappenbriefje of het verzoek of hij onze dochter uit school wil halen heeft dezelfde voornaam als mijn man. Krijg dan meestal terug; doe lekker zelf, lui wijf!
Niet met whatsapp maar nog in de tijd van smsjes.. smsje begon met hey schatje en eindigde met xxxx.. en ik verzond hem naar een vriend van mijn man.. ik schaamde me kapot en hij had net een nieuwe vriendin.. kreeg een grappig berichtje terug in de trand van zie je ik wist wel dat ik je schatje was maar op de inhoud van het berichtje kon hij niet ingaan haha
Zo te lezen best fijn dat ik met mijn vriend Telegram gebruik en met de rest van de mensen Whatsapp Iets minder risico op dat soort foutjes
Ja ik appte een keer; Schat zet jij alvast de frituur aan? Antwoord; Tuurlijk schat hoelaat ben je hier? Ik; nou met 5 min ongeveer Antwoord; zo dan ben je dichtbij!, rustig aan he lieffie xxx Ik snapte er geen Hol van aangezien de supermarkt waar ik op dat moment was om de hoek was. Had ik het naar een vriend gestuurd, die dus gewoon gezellig mee kletste met me
Gelukkig niet met WhatsApp. Wel per SMS. Gelukkig al 10 jaar geleden 😅 Ik was 16 en had een vriendje die op z'n zachtst gezegd niet in de smaak viel bij mijn ouders. Ik wilde hem over mijn ouders smsen inclusief bijbehorende kusjes en hvj gedoe. Ik stuurde het naar mijn vader. Dat was niet slim... Nu kan ik er wel om lachen. Maar toen niet