Wel eens whatsapp naar verkeerde gestuurd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Astrid1974, 1 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik zelf niet, maar mijn oom heeft er een handje van steeds in de groepsapp te vragen aan mijn tante hoe laat ze thuis is. Heb de groep maar op dempen staan omdat 90% van de berichten lollige familieleden zijn die reageren met hoe laat ze thuis zijn ;)

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Is me een handjevol keren gebeurd, maar nooit iets waar ik me voor hoefde te schamen.
    Meest recente keer was dat ik naar mijn man wilde appen: "Hebben we nog <ingrediënt>", maar dat ging per ongeluk in de buurtapp. Die ontplofte natuurlijk ;)

Verder over het algemeen iets naar mijn man, wat dan bij de laatst geappte persoon terecht komt. Gelukkig app ik geen schunnige dingen naar mijn man. :D

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Hahahhaha super grappig!

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Nee gelukkig nog nooit. *ff afkloppen*

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.144
    113
    Hier ook eens een pikante foto verkeerd gestuurd :) 'Gelukkig' stuurde ik de foto naar een vriendin. Hoewel ik me doodschaamde besefte ik ook dat het erger gekund had. Sindsdien denk ik wel even twee keer na voor ik iets in die trant stuur.

6. Ik had akkoord gekregen voor een operatie en stuurde een foto van de brief met de handtekening van de arts eronder naar m'n moeder, omdat die ook in spanning zat te wachten thuis. Die app ging alleen niet naar m'n moeder, maar naar de WhatsApp-buurtpreventie-groep ;) Toen wist iedereen dus waar ik aan geopereerd zou worden, etc. Was niet zozeer iets om me voor te schamen, maar een beetje gênant was het wel ;)

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja. 1x per ongeluk naar mijn ex-schoonmoeder. Was eigenlijk voor mijn toenmalige vriend bedoeld met de vraag of hij even wilde reageren op zijn moeder, omdat ze weer zo liep te zeuren. ;)

8. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43

Wahahaha, wat erg! Wat was de reactie?

9. Dodo29

Dodo29 Actief lid

24 sep 2013
    442
    229
    43

Same here, alleen dan naar mijn schoonmoeder. Schaamde me kapot!

10. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Dat niet maar weleens op t werk dat ik zat te mailen met mijn vriend en tussendoor ook met mijn baas en dat ik per ongeluk xxx onder de mail naar mijn baas zette.

11. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Is volgens mij nog nooit gebeurd (afkloppen)
    Heb wel eens een berichtje gehad die niet voor mij was, maar daar stond niet zoveel spannends in.

12. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Oh jeetje ja hoor. Meestal vrij onschuldige dingen naar mijn moeder of zussen, maar ook wel een keer een seksueel getint berichtje naar mijn moeder.... niet handig.
    Regelmatig stuur ik mijn beste vriend een boodschappenbriefje of het verzoek of hij onze dochter uit school wil halen :) heeft dezelfde voornaam als mijn man. Krijg dan meestal terug; doe lekker zelf, lui wijf! :D

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Zelf niet maar kreeg laatst een heel warme goedemorgen met liefdesverklaring van mn broertje haha

14. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Niet met whatsapp maar nog in de tijd van smsjes.. smsje begon met hey schatje en eindigde met xxxx.. en ik verzond hem naar een vriend van mijn man.. ik schaamde me kapot en hij had net een nieuwe vriendin.. kreeg een grappig berichtje terug in de trand van zie je ik wist wel dat ik je schatje was maar op de inhoud van het berichtje kon hij niet ingaan haha

15. Amare

Amare Niet meer actief

Nee, weleens appje gekregen dat niet voor mij bedoeld was............ Over mij.

16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Zo te lezen best fijn dat ik met mijn vriend Telegram gebruik en met de rest van de mensen Whatsapp :D Iets minder risico op dat soort foutjes ;)

17. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ojee dit is dus amdersom
    Was het een lelijk berichtje?

18. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja ik appte een keer;
    Schat zet jij alvast de frituur aan?
    Antwoord; Tuurlijk schat hoelaat ben je hier?
    Ik; nou met 5 min ongeveer
    Antwoord; zo dan ben je dichtbij!, rustig aan he lieffie xxx

Ik snapte er geen Hol van aangezien de supermarkt waar ik op dat moment was om de hoek was.
    Had ik het naar een vriend gestuurd, die dus gewoon gezellig mee kletste met me

19. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik ook! En dat was echt geen leuk berichtje, wel heel verhelderend;);)

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Gelukkig niet met WhatsApp.

Wel per SMS. Gelukkig al 10 jaar geleden &#128517;
    Ik was 16 en had een vriendje die op z'n zachtst gezegd niet in de smaak viel bij mijn ouders. Ik wilde hem over mijn ouders smsen inclusief bijbehorende kusjes en hvj gedoe. Ik stuurde het naar mijn vader. Dat was niet slim...

Nu kan ik er wel om lachen. Maar toen niet ;)

Deel Deze Pagina