Wel ei geen eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mabelle, 23 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mabelle

Mabelle Actief lid

29 sep 2006
    180
    0
    0
    Zit nu op dag 17 en ik heb nog steeds buikpijn. Niet echt prettig. Ik had gister een bijna positieve test en vandaag weer een stuk lichter.
    Groetjes Mabelle

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoi Mabelle,

Ik denk dat je buikpijn hebt door de eisprong, dat kan best! Soms kun je dat heel erg goed voelen en vooral als 'ie pas wat later springt. Qua ovulatietest zul je wel goed zitten als 'ie gisteren bijna positief was. De LH-piek is namelijk vaak maar heel kort, dus daarom was de test vandaag waarschijnlijk alweer lichter.

Wij zijn inderdaad alweer vier jaar bezig met zwanger worden. Sinds vorige week zijn we met een ICSI-behandeling bezig. Zit nu aan de hormooninjecties en donderdag hebben we onze eerste echo om te kijken of en hoeveel follikels er groeien. Toch best weer spannend, we hopen op een mooi aantal! Ik verwacht eind volgende week de punctie. Dus wij gaan ook weer een erg spannende tijd tegemoet!

Succes verder!

Groetjes,
    Jippie

3. Mabelle

Mabelle Actief lid

29 sep 2006
    180
    0
    0
    Jeetje daar is die 2 jaar van ons dan ook niets bij. Ik ga duimen voor je dat je heel veel eitjes hebt morgen en dat het eindelijk gaat lukken.
    Mijn buikpijn is vandaag weg dus het zal er toch wel mee te maken hebben gehad.
    Heel veel sterkte en succes morgen!
    Groetjes Mabelle

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bedankt, Mabelle! Jij heel veel succes de komende weken!
    Ik hoop dat je over twee weken een positieve test hebt!

Groetjes,
    Jippie

5. Mabelle

Mabelle Actief lid

29 sep 2006
    180
    0
    0
    Hoi Jippie,
    ik heb flink geduimd vandaag! Had je eitjes?
    Groetjes Mabelle

6. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Mijn gyn. zei ook dat ik mijn eisprong 2 dagen na het bezoek aan hem zou hebben. De eitjes lagen al klaar. Alleen werd ik ongesteld doordat mijn eisprong niet goed ging en mijn cyclus weer opnieuw begon.

Maar hoe zit het nu bij jou?

7. Mabelle

Mabelle Actief lid

29 sep 2006
    180
    0
    0
    Hoi Jessica,
    Ik denk dat ik afgelopen maandag een eisprong heb gehad. Weet het niet zeker. Maar ik had maandag een bijna positieve ovulatietest en ik heb maandag en dinsdag flink buikpijn gehad. A.s. maandag moet ik bloedprikken en dan kunnen ze zien of ik echt een eisprong heb gehad.
    Maar ben je dan na die 2 dagen gelijk ongesteld geworden?
    Groetjes Mabelle

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoi Mabelle,

Bedankt voor het duimen, lief van je! Er zaten wel heel veel follikels, maar ze waren nog niet zo groot. De grootsten waren nog maar 11 mm, de rest allemaal kleiner. Dus het is nog even afwachten hoeveel er uiteindelijk gaan doorgroeien en we kunnen gebruiken voor de ICSI. Ik moet maandag weer voor een echo, en ik denk dat we eind volgende week de punctie hebben. Uiteindelijk hoop ik op een stuk of 10 eicellen! Maar goed, afwachten maar!

Succes met het bloedprikken van de week! Wanneer krijg je de uitslag daarvan? Of pas de volgende keer als je weer bij de gyn bent?

Groetjes,
    Jippie

9. Mabelle

Mabelle Actief lid

29 sep 2006
    180
    0
    0
    Hoi Jippie,
    We duimen gewoon door voor een goede groei.
    Heel veel succes!
    Groetjes Mabelle
    Ps. de uitslag krijg ik de eerstvolgende keer bij de gynaecoloog.

10. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hoi Mabelle,

Nouja ongesteld. Beetje bloed (helder) voor een half uur en dan een uurtje bruin en dan weer weg voor de rest van de dag en dat een week lang. Zo was het de laatste keer. Hij noemde het toch een menstruatie en die zou ook wel gaan doorzetten. Deed het alleen niet echt.

11. Mabelle

Mabelle Actief lid

29 sep 2006
    180
    0
    0
    Wat vreemd!
    En toen? Weer opnieuw aan de Clomid? Ik zie dat je op dag 17 van je cyclus zit. Heb je deze ronde wel een eisprong gehad?
    Groetjes Mabelle

12. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Oh maar ik zit niet aan de Clomid. Hoop niet dat ik je die gedachte heb gegeven. :oops:
    Maar heb idd deze cyclus wel een eisprong gehad.

Deel Deze Pagina