wel ei geen temp verhoging?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xiomara113, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey dames even een vraag,

ik heb 6 dagen terug me ei sprong gehad. ik heb hierbij ook me temp bij gehouden maar merkte dat deze niet zodanig veranderde dat ik een piek had. ik heb flink geklust en vroeg me af of het nou goed is gegaan. is het eitje nou wel of niet gesprongen? ik heb toch echt duidelijk gevoelt dat het sprong!! iemand een verklaring voor me:)

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Voor zover ik weet zie je echt een duidelijke stijging in temperatuur als je een eisprong hebt gehad, zeker als het al 6 dagen geleden is. Aangezien je die niet kunt ontdekken lijkt het me dat je eisprong nog niet is geweest. Kan het niet zijn dat je iets anders gevoeld heb ? Of is dat een heel gekke vraag? Ik voel mijn eisprong echt bijna nooit dus ik heb geen idee of je dit ook verkeerd kan interpreteren.

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Heb je een kaartje of heb je de waardes? Dat is makkelijker mee praten, verder klopt het wat Fiore zegt.

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16

de reden dat ik zeg dat het me ei is, is omdat het altijd gepaard gaat met temp verhoging ( de afgelopen 7 maanden) dus vandaar dat ik zeg dat me ei is gesprongen ( of rijp is) dus ik sta er van versteld dat mijn temp niet verhoogt is op dat moment. ik voel duidelijk li of re een kramp en steken de ene maand li de andere maand rechts dus vandaar. maar t kan idd zijn dat ik me vergis.

ik wist niet dat het zoveel moeite koste voor een vrouw om zwanger te worden ( dat geld voor ons allemaal!!):)

5. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ik heb geen kaartje wat ik bij hou op t internet. ik heb een kaart op me telly maar kan die niet uploaden op me compy sorry.

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Kun je de waardes wel even opnoemen? Dus zeg maar de temp van de dag voor je vermodelijke ei, die van de dag van je ei en die van daarna?

7. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ik ben van de ochtend waardes uit gegaan en die waren
    voor ei 36.5 de dag van ei 36.7 en daarna 36.6.
    in de middag zit ik rond de 37.4 gemiddeld en rond de avond zakt dot weer tot 37.9.

ik weet niet meer van welke waarde ik uit moet gaan. mijn schema is alleen van de ochtend temp.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Je moet altijd de temperatuur pakken van voor het opstaan, dus nooit je bed uitgaan voor je temperatuurt, ook niet om te plassen. Als je om 5 uur wakker wordt om te plassen, moet je ook dan even tempen voor het geval dat, maar liefst elke dag om dezelfde tijd. De middag/avond hoef je niet eens te nemen, die hebben geen waarde.

Op basis van deze ochtend temperaturen (er even vanuitgaande dat ze voor het opstaan zijn genomen) heb je nog geen eisprong gehad. Sowieso is een ei altijd op een dip en niet op een piek. Dus dat je ei op de dag van 36,7 zou zijn, is sowieso onmogelijk als je de dag ervoor 36,5 had.

Vaak zie je een redelijk vaste waarde, bijvoorbeeld 36,5. Als je ei komt is hij bijvoorbeeld 1 dag 36,4 ofo lager en de dagen erna stijgt het door naar bijvoorbeeld 36,7 en houdt dan minimaal 3 dagen aan. Dan heb je een eisprong gehad.
    Je zou ook je slijm eens in de gaten kunnen houden. Als je veel doorzichtig slijm hebt, heb je meestal, maar hoeft niet, ook een eisprong.

9. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik idd me ei heb gehad maar dan 3 dagen eerder. Toen was deze 36.7. Drie dagen lang. Plus dat ik toen meer vocht had. Ik ging er van uit dat het 13-14 dagen vooor me menstruatie was. de afgelopen 6 pogingen namelijk wel. maar niets is zo veranderlijker dan een vrouwelijk lichaam. hahah dus dat woes maar weer afwachten dan tot volgende week!! Bedankt voor jullie reacties

Deel Deze Pagina