wel eisprong-geen menstruatie-test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leetje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Hoihoi,

Hier ben ik weer, ik heb een paar dagen geleden al een berichtje achtergelaten...toen was ik 12 dagen overtijd...nu dus 15....en gister test gedaan en nog steeds negatief. Aangezien ik een hoge temperatuur heb ga ik ervan uit dat ik wel mijn eisprong heb gehad. Nu was gister een vriendin bij me op bezoek (ze is verpleegster) en die heeft me nogal bang gemaakt want zij had het meteen over een eventuele buiten baarmoedelijke zwangerschap...:$ahhh:$...(geeft de test dan negatief aan??:() Dus ik de gyn opgebeld en met de verloskundige gepraat en die zei dat het kan dat ik gewoon een cyclus oversla....toen ik vertelde dat ik net gordelroos heb gehad maakte zij me nog banger dan mijn vriendin want ze zei meteen dat ze dan voor mij hoopte dat ik niet zwanger ben want gordelroos is heel gevaarlijk tijdens de zwangerschap...is dit zo? Als het lukt ga ik vanmiddag bij mijn vriendin langs in het ziekenhuis om bloed te prikken...Jeetje, ook al is het niet gepland, een kindje zou heel welkom zijn, maar ik wil gewoon wat zekerheid...of zwanger of menstruatie... Ik ben op van de zenuwen door de verhalen van gister.....wat natuurlijk zeker niet helpt voor het eventueel op gang komen van de menstruatie... Sorry voor het lange verhaal hoor maar ik moet het gewoon even kwijt. Ik lees dat het vaker voorkomt dat een test negatief uitkomt en je toch zwanger bent maar er staat toch dat die testen 99% accuraat zijn....

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Tja, misschien sla je inderdaad wel een menstruatie over of is je cyclus ontregeld.
    Ga je vandaag nog prikken?

Deel Deze Pagina