Hallo meiden, Ik had een vraagje.. Ik merk dat ik de laatste half jaar/ jaar geen slijm meer heb voor de eisprong. Ik heb al een kind en we willen binnen kort voor de 2de gaan. Heeft dit negatief invloed om zwanger te raken? Ik had wel altijd cervixslijm en begin daardoor zorgen om te maken Bedankt X Pinar
Ja lastig is dat he? Ik zit met exact hetzelfde probleem. Ik heb het altijd gehad. Maar had hier voor een koperspiraal en daar voor de pil en nu komt er bij mij ook niks.. Maar een half jaar geen cerfixslijm is wel lang ja. Anders even de huisarts vragen? Iemand advies?
kan geen kwaad. de ene vrouw heeft het wel de andere minder. en valt het niet meer op. dit kan ook veranderen. geen invloed op vruchtbaarheid groetjes
het heeft geen invloed op de vruchtbaarheid volgens mij, maar het helpt meestal wel om de zaadjes langer in leven te houden in de 'zure' omgeving van je vagina. ook kunnen ze gemakkelijker omhoog zwemmen. en als je cervixslijm hebt, is het gemakkelijker om je eisprong te bepalen natuurlijk, maar dat kan ook met ovutestjes of tempen. soms is het ook zo dat er geen slijm naar buiten komt, maar wel bij je bmm zit. heb je daar ook al eens gevoeld? succes, hoop dat je snel zwanger bent!
Dames bedankt voor de reacties, Ik had vorig jaar in NL een inwendig echo gehad en ook in Turkije allebei de uitslagen waren goed. Afgelopen maand ben ik wel langs geweest bij HA, omdat mn menstruatie 10 dagen duurt en heel weinig vloeit. Na inwendig onderzoeken, zei ze dat de baarmoeder goed aanvoelde. Ik weet of ze dan gelijk alles bedoeld inclusief slijm en al. Wij willen in juni beginnen met klussen ben benieuwd, want bij me eerste kind was ik binnen 1 maand zwanger. Liefs Pinar..